  • 1. Data: 2005-01-01 07:03:18
    Temat: prawo dziedziczenia gospodarstwa rolnego
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.

    Wiem, ze jakis czas temu zmienily sie przepisy okreslajace zasady dziedziczenia
    gospodarstwa rolnego, z ktorych wynika, ze rolnikiem jest kazdy kto ma
    wyksztalcenie srednie lub wyzsze. Chcialabym prosic o link do odpowiedniego
    przepisu. Szukalam juz w necie, ale w tym zrodle wiedzy mozna tez trafic na
    wiele smieci, i chcialabym powolac sie na konkretna ustawe.
    Przy okazji zycze WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE w Nowym Roku!

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-01-01 16:10:04
    Temat: Re: prawo dziedziczenia gospodarstwa rolnego
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 1 Jan 2005 08:03:18 +0100, Aurore <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    > wiele smieci, i chcialabym powolac sie na konkretna ustawe.
    > Przy okazji zycze WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE w Nowym Roku!

    zmieniły się w ten sposób, że w następstwie orzeczenia TK przepisy o
    szczególnych zasadzach dziedziczenia gospodarstw rolnych utraciły moc. I
    obecnie goszpodarstwo nie jest troaktowane w sposób szczególny.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2005-01-01 21:38:00
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Dziekuje za odpowiedz:)))
    Pzdr.
    A.

  • 4. Data: 2005-01-02 09:25:37
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 1 Jan 2005 22:38:00 +0100, Aurore <s...@o...pl> napisał:

    > Dziekuje za odpowiedz:)))

    ... ale jeżeli spadkodawca zmarł przed 14 lutego 2001 r. stosuje się stare
    zasady...

    --
    Falkenstein
    skazania.