  • 1. Data: 2005-01-01 07:43:28
    Temat: [OT?} W 1913 roku Dun'czyk z'ydowskiego pochodzenia
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.matematyka,pl.
    sci.psychologia,pl.soc.p
    rawo
    FUT: pl.sci.filozofia

    W 1913 roku Duńczyk żydowskiego pochodzenia Niels Bohr
    opublikował swoją kwantową teorię budowy atomów

    "Błędem jest pogląd, że zadaniem fizyki jest wykrycie,
    jaka jest przyroda. Fizyka dotyczy tego,
    co możemy powiedzieć o przyrodzie".
    [Niels Henrik David Bohr]

    Za swoje prace w 1922 r. Bohr został uhonorowany Nagrodą Nobla.

    W 2003 roku Polak niewiadomego pochodzenia Edward Robak
    znany jako ksRobak opublikował na polskich grupach dyskusyjnych
    SCI "co możemy powiedzieć o przyrodzie" uzupełniając model
    Bohra o budowę cząstki elementarnej złożonej z bezwymiarowego
    jądra posiadającego własność masy i ładunku oraz przestrzennej
    elektromagnetycznej "korony" wokółjądrowej skupiającej energię.

    Za swoje prace z dziedziny filozofi a w tym fizyki, matematyki,
    psychologii został OCENZUROWANY i pozbawiony prawa
    podpisywania swoich prac imieniem i nazwiskiem.
    dziękuję
    REdaktor Edward Robak

  • 2. Data: 2005-01-01 09:51:30
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus" <h...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    tytuł: Sugerujesz zatem, ze Bohr...
    > otrzymał Nobla na wyrost w swietle Twojego odkrycia??
    >
    > pozdrawiam
    > Hajenus

    Nie. Nie sugeruję tylko prezentuję FAKT istnienia w polskim
    Usenecie - nielegalnej CENZURY.
    REdaktor Edward Robak

  • 3. Data: 2005-01-01 09:56:23
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    ksRobak <k...@f...polbox.pl> napisał(a):

    > tytuł: Sugerujesz zatem, ze Bohr...

    > Nie. Nie sugeruję tylko prezentuję FAKT istnienia w polskim
    > Usenecie - nielegalnej CENZURY.
    > REdaktor Edward Robak
    >
    > A juz myśłam,ze przepadłes bez wieści :)
    Nie jest tak źle skoro mozemy pisac, co prawda moj post, wylądował jako nowy
    wątek, ale poki co piszemy, moze jescze spią :)

    Wszelkiej pomyslnosci w Nowym Roku :)

    Hajenus

  • 4. Data: 2005-01-01 10:22:23
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>
> [...]

    > Nie jest tak źle skoro mozemy pisac, co prawda moj post, wylądował
    > jako nowy wątek, ale poki co piszemy, moze jescze spią :)

    hehe ;)))
    Rzadko zaglądam na pl.soc.prawo bo moim podwórkiem jest
    pl.sci.filozofia. :)
    Jednak gdy tu jestem to pamiętam pewną Kobietę którą
    pocałowałem uniesiony porywem chwili. <noworoczny cmok> :)
    REdaktor Edward Robak

  • 5. Data: 2005-01-01 10:45:30
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Jednak gdy tu jestem to pamiętam pewną Kobietę którą
    > pocałowałem uniesiony porywem chwili. <noworoczny cmok> :)

    Bo z nią juz tak jest,że skoro już, to trudno zapomnieć ;)

    Hajenus

  • 6. Data: 2005-01-02 08:33:39
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Bo z nią juz tak jest,że skoro już, to trudno zapomnieć ;)
    >
    > Hajenus

    chech,, Kobieto - puchu marny ;)
    po takim tekście Facetowi "przewraca się w głowie"
    PS. zupełnie zapomniałem, o czym ten wątek co co ma wspólnego
    "żydowskie pochodzenie" z CENZURĄ? :o)
    REdaktor Edward Robak