  • 1. Data: 2004-12-31 15:55:17
    Temat: Szczęsliwego Nowego Roku
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    duzo usmiechu , szampanskiej zabawy

    życzy
    Sandra

    ps. Szczegolne pozdrowienia dla Hanki i jej gaworzącego malenstwa

  • 2. Data: 2004-12-31 18:28:52
    Temat: Re: Szczęsliwego Nowego Roku
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sandra" napisał w wiadomości:

    > duzo usmiechu , szampanskiej zabawy
    >
    > życzy
    > Sandra
    >
    > ps. Szczegolne pozdrowienia dla Hanki i jej gaworzącego malenstwa

    Ja tez sie przylaczam.

    Zabawy do bialego rana!

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2005-01-01 12:14:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > ps. Szczegolne pozdrowienia dla Hanki i jej gaworzącego malenstwa

    Zieew,:-) Własnie wstałam. Duze buziaczki dla Ciebie Sandda, zyczenia
    wszelkiej pomyslnosci dla Ciebie, wszystkich obecnych i przyszlych prawnikow
    oraz wszystkich obecnych i przyszlych klientów prawnikow:-))

    HaNkA