  • 1. Data: 2005-01-01 00:05:18
    Temat: włamanie hackera - jaka droga zgłoszena czy ma sens zgłaszanie
    Od: "ja" <u...@g...pl>

    Ostatnio miałem 2 włamania na strone www. O jednym nie wiedzialem ( myslałem
    ze to przypadek lub ja cos żle zrobiłem ). drugie włamanie miało miejsce 24
    grudnia. Wtedy to hacker sie ujawnił tz.powiedzial ze dwa razy ingerowal w
    moja strone. Dzisiaj ponownie zaatakował tym raze gg ( zminił hasło ) i
    zpowiedzial dalsze ataki. Jaką droge proponujecie ?

  • 2. Data: 2005-01-01 00:16:37
    Temat: Re: w=B3amanie hackera - jaka droga zg=B3oszena czy ma sens zg=B3aszanie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zpowiedzial dalsze ataki. Jak=3F droge proponujecie ?

    Drogę krzyżową.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-01-01 00:28:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Drogę krzyżową.

    % robia swoje :-)

    P.

  • 4. Data: 2005-01-01 00:48:00
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > % robia swoje :-)

    Bo wiesz ... u nas panuje materializm stosowany. Sądowi trzeba
    powiedziec i UDOWODNIC ile kasy sie na tym stracilo inaczej potraktuje
    nas jako pieniacza ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-01-01 08:41:58
    Od: "ja" <u...@g...pl>

    > % robia swoje :-)

    ale % czego ??

  • 6. Data: 2005-01-01 10:19:50
    Od: "keks" <w...@d...mi.pl>

> [...]
    > ingerowal w moja strone. Dzisiaj ponownie zaatakował tym raze gg ( zminił
    > hasło ) i zpowiedzial dalsze ataki. Jaką droge proponujecie ?

    "HAKER" ....... "ATAKI"
    mnie to wyglada na szczeniackie wyglupy Hakiera :)
    wez zabezpiecz swoj komputer na poziomi minimalnym a hakier przestanie Cie
    nekac :)

    pozdrawiam
    m.

  • 7. Data: 2005-01-01 20:05:32
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Użytkownik "ja" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Jaką droge proponujecie ?

    Zmienic haslo ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2005-01-03 09:08:02
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl>

    > Jaką droge proponujecie ?

    Nie chcę być tutaj niemiły ale proponuję krótki kurs administracji systemu
    którego używasz, zapoznanie się z zasadą działania programów typu firewall,
    pozamykanie niepotrzebnych furtek którymi mogą wejść nieproszeni goście. Nie
    ma wprawdzie idealnych systemów ale z drugiej strony nawet najgorszy można
    dość dobrze zabezpieczyć.