  • 1. Data: 2005-06-24 23:11:39
    Temat: prawo do zasiłku ??
    Od: "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    mam następujące pytanko:
    czy po 2 latach pracy zwalniając się za porozumienim stron mam prawo do zasiłku
    dla bezrobotnnych czy aby uzyskać prawo do zasiłku muszę po prostu zostac
    zwolnmiony ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-06-25 09:52:43
    Temat: Re: prawo do zasiłku ??
    Od: "mastema" <m...@p...pl>

    Użytkownik "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zasiłku
    > dla bezrobotnnych czy aby uzyskać prawo do zasiłku muszę po prostu zostac

    Forma zakończenia stosunku pracy nie ma znaczenia dla przyznania zasiłku,
    tylko okres jej świadczenia...Krótko mówiąc : tak........

  • 3. Data: 2005-06-25 10:17:57
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "mastema" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Forma zakończenia stosunku pracy nie ma znaczenia dla przyznania zasiłku,
    > tylko okres jej świadczenia...Krótko mówiąc : tak........

    witam:)tak ale po 90 dniach na resztę okresu zasiłkowego ( w przypadku
    porozumienia stron)jeśli okres trwa 12 miesięcy dostajesz po 3 na pozostałe
    9,natomiast jeśli zwolniony zostałeś z przyczyn pracodawcy( np.redukcja) to
    cały okres ,czyli 12 wypłat przez 12 miesięcy:)
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2005-06-26 05:03:07
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "mastema" <m...@p...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d9j93q$1at$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl

    > Forma zakończenia stosunku pracy nie ma znaczenia dla przyznania
    > zasiłku, tylko okres jej świadczenia...Krótko mówiąc : tak........

    Czyżby nie obowiązywał już przepis dotyczący zwolnień
    dyscyplinarnych i utraty na okres 6 m-cy(?) prawa do
    zasiłku?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."

  • 5. Data: 2005-06-26 09:47:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    koSio wrote:

> [...]
    > zasiłku dla bezrobotnnych czy aby uzyskać prawo do zasiłku muszę po prostu

    Dla Ciebie lepiej, żebyś był zwolniony. "za porozumieniem stron" zasiłek
    dostaniesz po 90 dniach.

    > pozdr.

    Justyna

  • 6. Data: 2005-06-27 11:03:36
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2005 07:03:07 +0200, Andrzej_K napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyżby nie obowiązywał już przepis dotyczący zwolnień
    > dyscyplinarnych i utraty na okres 6 m-cy(?) prawa do

    A gdzie w powyższym wyczytałeś, że nieobowiązuje już?

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2005-06-27 13:28:07
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec " <"jakec "@ tlen.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:19rkr15u1bqsx.tzr7wdhnbhhu.dlg@40tude.net

    > A gdzie w powyższym wyczytałeś, że nieobowiązuje już?

    Tu, cytuję:
    "Forma zakończenia stosunku pracy nie ma znaczenia dla przyznania zasiłku,
    tylko okres jej świadczenia...Krótko mówiąc : tak........"

    No chyba, że "forma" to nie to samo co tryb rozwiązania
    umiwy o pracę?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej