  • Data: 2004-11-12 18:44:44
    Temat: Re: prawo autorskie do pracy dyplomowej na PWr
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/11/2004 18:38, Patryk wrote :
    > czesc
    > http://www.patentmen.pl/roz5-4.html
    > ktos podawal linki do stronki z interperetacja ze prawa(autorskie osobiste i
    > majtkowe) do pracy dyplomowej nie sa wlasnoscia uczelni chyba ze
    > jest napisane tak w regulaminie
    > Jestem studentem PWr i wlasnie czytam sobie regulamin
    > http://www.pwr.wroc.pl/dydaktyka/regulamin.php
    > w czesci o pracy dypolmowej jest taki pkt.
    >
    > 4. Wykonana praca dyplomowa jest przedmiotem prawa autorskiego.
    >
    > czy to wlasnie przez to politechnika a prawa majatkowe do mojej pracy
    > dypolmowej

    Moim zdaniem nie. Ten ustęp jest powtórzeniem tylko tego co wynika z ustawy.

    [...]

    > Kolejna sprawa dotyczy projektow realizowanych na zajeciach, one nie sa
    > praca dyplomowa wiec moge je bez ograniczen sprzedawac ?
    >
    > Ogolnie na zajeciach mowili nam ze nasze projekty sa wlasnoscia PWr ale chca
    > zalatwiac tak zeby byly nasza wlasnoscia, z tego co widze to chyba nie
    > musza nic robic bo nie maja praw do projektow.

    Co do zasady, to studenci są autorami praw majątkowych i autorskich do
    swoich utworów. Jeśli uczelnia twierdzi inaczej, to _ona_ jest
    obowiązana wykazać na jakiej podstawie prawa majątkowe studentów
    przechodzą na uczelnię. Z regulaminu nic innego nie wynika...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)