    From: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie, czcionki i dokumenty komputerowe ...
    Date: Sat, 24 Jan 2004 02:27:55 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-81-190-52-217.lublin.mm.pl

    > Proponuje zapoznać się ze słownikową definicją abolicji.

    > Nigdy nie stawał się twoją własnością.
    Racja. Źle się wyraziłem.
    Chodziło mi o coś na podług: "Użytkowania"

    > Gdyby było jak wyżej piszesz, to nie weszła by w życie żadna nowela żadnej
    > ustawy :) Nie można by było przeprowadzić denominacji, wprowadzić
    > ostrzejszych norm na posiadanie narkotyków ("Wysoki Sądzie, ja te
    > narkotyki kupiłem przed wejsciem w życie ustawy, a prawo nie działa
    > wstecz") itd itp.

    To co my(ja) określamy Abolicją to nic innego jak wprowadzenie praw
    autorskich. Wcześniej one nieistniały.
    Ustawa mi nakazuje używanie legalu. Przed ustawą - (abolicja)
    Przykład:
    Zapłacisz (dopłacisz) podatek dochodowy za rok 1999 w wysokości 50% bo tak
    ustawa wydana w 2004 postanowi, ze wszyscy którzy mieli dochód większy niż
    100zł muszą załacić te procenty.

    > Przykro mi. Nie możesz lub nie chcesz zrozumieć. W sumie nie mój problem.
    > Pozostaje ci tylko uwierzyć lub nie. Konsekwencje swojej decyzji
    > poniesiesz jakby co sam :)

    Konsekwencje moje :( - jeśli dobrą będę miał podstawę "i'm happy"

    > No a ty używasz jakiego, oryginalnego?

    w domu ? .... różnie (z nagłówka wyczytać można)

    w pracy jednej - linux ....
    w pracy drugiej - linux....
    oraz paniom zosiom naprawić windowsa.

    pozdrowienia