  • 1. Data: 2007-07-31 23:11:36
    Temat: [Wawa] - prawnik potrzebny
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam.
    Szukam dla znajomego w Wawie uczciwego adwokata (chodzi o art.268 §2 KK).
    Moze ktos z Grupowiczow chcialby polecic?
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2007-08-01 13:50:29
    Temat: Re: - prawnik potrzebny
    Od: c...@p...onet.pl

    rotfl- niestety nikt przez cały dzień nie był w stanie wskazać
    jednego uczciwego adwokata w wawie.

    - ostatnio bylem w kościele i na kazaniu bylo o Sodomie- też sie nie
    znalazł jeden uczciwy...

  • 3. Data: 2007-08-01 16:14:34
    Temat: Re: [Wawa] - prawnik potrzebny
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 01 Aug
    2007 01:11:36 +0200, Adam zeznał(a):

    > Witam.
    > Szukam dla znajomego w Wawie uczciwego adwokata (chodzi o art.268 §2 KK).
    > Moze ktos z Grupowiczow chcialby polecic?

    a znajomy chce niskiej kary, czy chce się wywinąć zupełnie?

    w pierwszym wypadku 335 kpk (znajomy sobie poszuka w sieci), w drugim musi
    przekonać sąd i biegłego, że to nie on ;)

  • 4. Data: 2007-08-01 16:27:30
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 01 Aug
    2007 16:14:34 +0000, stern zeznał(a):

    > w pierwszym wypadku 335 kpk (znajomy sobie poszuka w sieci), w drugim musi
    > przekonać sąd i biegłego, że to nie on ;)

    nie jestem pewien czy jakis adwokat weźmie winę na siebie - tak gwoli
    uzupelnienia.