    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Date: Tue, 31 Mar 2020 14:54:10 +0200
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <5e80c764$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5e817052$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e81baf3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e822d6e$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e831bcf$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <r5v8ec$3sp$1@gioia.aioe.org>
    <5e833826$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 31-03-2020 o 14:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > nie bedzie Keyness plul nam w twarz :-)
    >
    > Ale ja nie o tym - jakos lepiej policzyli na co budzet bedzie stac, i to
    > w perspektywie kilku miesiecy ...

    Nie nie stać, co weryfikowane jest obecnie. Na szczęście dla rządzących
    jest epidemia, na którą pewnie zrzucą winę, ale okres zapłaty za tą
    stymulację właśnie nadchodził, stąd właśnie szybko rosnąca inflacja w
    zeszłym roku.

    Patrzenie na co nas stać, jeśli przejemy pieniądze ze wszystkich
    możliwych zabezpieczeń w czasie koniunktury, gdy wtedy powinniśmy
    odkładać właśnie pieniądze na dekoniunkturę, by mieć poduszkę finansową,
    to jedno z głupszych posunięć.

    --
    http://kaczus.ppa.pl