  • Data: 2010-07-02 11:21:43
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:i0k3c7$85s$...@n...onet.pl...

    > Ciekawa, dodatkowo stosowana prawie we wszystkich dziedzinach, poza
    > komunikacją, oczywiście. Bo chyba nie chcesz, aby każdy obywatel miał OC
    > na wszystko od wszystkiego?

    osobiscie jestem za tym, aby kazdy czlowiek mial oc, w zamian za rezygnacje
    z oc komunikacyjnego w obecnej formie

    > Nie zmienia, bo więzienia z OC mają niewiele wspólnego.

    w konskewencji niesplacania dlugow jak najbardziej maja

    > Czyli nie robił tego z biedy, no chyba że założymy, że on tam na
    > kieszonkowe napadał.

    a ty myslisz ze jak ktos napadnie na bank, to zaraz 5 baniek zielonych
    wyciaga? ;)

    > Zmniejszanie podatków popieram zawsze :)

    ale nie piszemy tutaj o pomyslach zmniejszania, tylko calkowitej likwidacji
    niektorych rzeczy