  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa do stworzonej pracy mgr
    From: Mariusz Wieczorek <m...@N...onet.pl>
    Date: 6 Sep 2002 14:18:47 +0200

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in
    news:al9ook$862$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > "Mariusz Wieczorek" [...]
    >
    > Wiem co mowie.
    >
    > ktos tworzy program i to nie dziala.
    > Poprawie i zaczyna to dzialac coraz lepiej.
    > Znow powprawka i poprawka do poprawki...
    Tak to juz jest z aplikacja, ze zawsze moze byc lepsza, ze zawsze
    znajdzie sie jakis blad.

    > I okazuje sie, ze najlepiej byloby zrobic to troche inaczej
    > od poczatku.
    'troche inaczej NA poczatku'. Tak by lepiej brzmialo. Zeby sie oplacalo
    robic wszystko OD poczatku, kod naprawde musialby byc mocno, za
    przeproszeniem, zafajdany.

    > Bralem to na sobie i widzialem jak robia tonasi studenci..
    Nie rozumiem, co znaczy: 'bralem to na siebie'.

    > Dysponujac kodem zrodlowym (jest panski) moze Pan zrobic
    > nowy lepszy program...
    Nie bardzo rozumiem, jak Pan rozumie zrobienie tego od nowa. Mam sobie
    wydrukowac kod i wklepywac go na nowo, bo to dobry wzor??? ;-)
    Nie wiem, jak mialoby to wygladac.
    Nowy, lepszy program moge zrobic wprowadzajac poprawki i udoskonalenia
    do istniejacego kodu, co w pierwszym poscie zakladalem (p.2).

    --
    Mariusz