    From: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca obiecal
    Date: Thu, 10 Jun 2004 20:00:05 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    news:ca9kut$4o8$3@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > jakaś
    > lepiej
    > Jeśli

    > na
    >
    > Przecież napisałem, że w pierwszej kolejności bym dochodził tego
    > wynagrodzenia poprzez ugodę z pracodawcą. Dopiero jeśli się okaże, ze to
    > niemożliwe, to uważam, że droga postępowania karnego jest w tym wypadku
    > wygodniejsza. Organ dochodzenia z łatwością ustali, kto kierował
    > samochodem w chwili przekraczania granicy, bowiem takie informacje są
> [...]

    A jakie to ma być konkretnie przestępstwo?
    Kierowcą można być nie tylko w ramach stosunku pracy. Może to być dużo
    innych umów.
    Oszustwo tez nie specjalnie, gdyż trzeba by udowodnić że pracodawca z góry
    powziętym zamiarem "wykorzystał" pracownika do darmowych jazd. Każdy
    Prokurator to umorzy od ręki.

    --
    JOHNSON :)