  • Data: 2004-11-21 21:35:40
    Temat: Re: praca dyplomowa cz. 2
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Patryk* wrote in <news:cnr0oq$rml$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Niestety powiedział też że musze podpisać zrzeczenie się praw do mojej pracy
    > przed otrzymaniem dyplomu.
    > Teraz moje pytanie, jak to obejść ?
    > Moj pomysl to opublikować program komputerowy do mojej pracy dyplomowej na
    > GPL wtedy bedzei dostępny dla każdego ?
    >
    > Czy uczelnia może mnie zmusić (grożąc że nie wyda dyplomu) do podpisania
    > tego zrzeczenia się praw ? W regulaminie studiów nie ma wzmianki o tym
    > zrzeczeniu ani o tym że prawa do pracy przechodza na PWr

    Wiesz co, kiedyś jeszcze z liceum pamietam, jak twierdzili że jak ktoś
    nie opłaci komitetu rodzicielskiego to nie dostanie świadectwa -
    oczywiście to było niczym nie podparte twierdzenie.

    O ile pamietam to dyplom dostaje się po otrzymaniu absolutorium,
    złożeniu pracy dyplomowej i jej obronieniu, wiec wszystkie warunki
    spełnione.

    --
    UWAGA!!! Kradnę sygnatury.