  • Data: 2004-11-23 15:47:30
    Temat: Re: praca dyplomowa cz. 2
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Nie zgadzam się z tym. Promotor ma poważny wpływ na kształt pracy.
    > niejednokrotnie sam dokonuje korekt. Dostarcza wyników badań, wskazuje ich
    > kierunki, wskazuje literaturę.

    Moze to zalezy od zaangazowania studenta?
    Mi wynikow badan dostarczyly publikacje oraz badania prowadzone we
    wlasnym zakresie. Rola promotora sprowadzila sie do wprowadzenia do
    tematu, oceny wynikow (ale nie wyciagniecia wnioskow), korekty
    technicznej i jezykowej (i byly to sugestie "ja bym zrobil tak a tak,
    pani niech zrobi jak uwaza"). Niemniej - uczelnie wyciagnela reke z
    pismem o przekazaniu prawa majatkowych do podpisania...

    WL

    PS. Pisalem przy uzyciu wlasnego komputera i wlasnego softu, ew.
    korzystajac z komputerow firm nie zwiazanych z uczelnia. No ale w karcie
    tytulowej jak wol mam napisane "miejsce wykonania pracy: laboratoria
    uczelni".