  • Data: 2018-12-23 14:29:52
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-12-18 o 14:01, Kris pisze:

    > Ja p......e!!!
    > I najstraszniejsze jest że Ty tak na poważnie

    Jak najbardziej.

    > Kiedyś pisałem ze warto cytaty z Twoich wypowiedzi zebrać do kupy.
    > Chyba się w końcu za t wezmę
    > Przynosisz wstyd formacji w której służysz/słuzyłeś.

    Faktycznie. Za często mam odmienny od Ciebie pogląd. Jak niemożna
    argumentami, to będziemy straszyć kolegami :-)

    Znajdź najpierw odpowiedź na pytanie, czy to było w ogóle jakiekolwiek
    przesłuchanie. Jak już znajdziesz i przez przypadek w jakiś
    skomplikowany sposób doszedł byś do wniosku, że to było przesłuchanie,
    to wskaż mi uprzejmie przepis zabraniający dokonania tego "w
    szczególnych wypadkach" w ubikacji. Osobiście z różnych powodów
    przesłuchiwałem ludzi naprawdę w dziwnych miejscach i jak dotąd nikt do
    nie nie miał pretensji. Po prostu tak wypadło.

    Natomiast to, co widać na filmie z tasera z przesłuchaniem nie ma
    absolutnie nic wspólnego.