  • Data: 2018-12-23 15:23:19
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-12-18 o 15:09, J.F. pisze:

    > Policjantow ogolnosci mam na mysli.
    > Bo ze w Judo sie przewiduje, to wiem, ale zeby policjantow uczyc dusic
    > ofiary, to mi sie niezbyt podoba.

    Mam nadzieję, że to "gra słów", ale co do zasady mam nadzieję, że w
    ogóle niczego ofiarom nie powinni robić. Natomiast duszenie jest jedną z
    technik obezwładniania. Prawidłowo zrobione krzywdy nie czyni. Ale w
    wypadku osób pobudzonych nie czujących bólu może się skończyć kontuzją.

    > To widac, ale dzieki nim i ich dojsciom znamy jednak afere, przynajmniej
    > czesciowo.
    > I teraz mozna oceniac policjantow, prokuratora, komendanta, ministra.

    Moim zdaniem nie można niczego ocenić na tym etapie. Powinni zaczekać do
    końca procesu. Dziennikarze coś tam opublikowali.Pozostałe strony wiąże
    obowiązek zachowania tajemnicy.