  • Data: 2018-12-23 15:59:59
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko dlatego, że nie zgadzam się z Twoim poglądem, czy masz jeszcze
    > jakieś argumenty?

    Nie, dlatego ze stwierdziłes to co powyzej...
    Moje poczucie uczciwości mowi mi, ze jak policjant posługuje sie takim
    urzadzeniem to musi to robić profesjonalnie.
    I srednio mnie interesuje czy uduszenie było skutkiem nieprofesjonalnego
    przyduszania czy moze przypadkiem udusili go kabelkiem...

    Gdyby sprawa była wyjasniania od razu, przy swiatłach kamer to byc moze
    byłaby jeszcze taryfa ulgowa. Znaczy jestem w stanie zrozumiec ze gosc
    rzucił się na policje, ta probowała go uspokoic i cos tam sie stało.

    Ale jak sie okazuje ze monitoringu nie ma, zapis z tassera schowany i
    wycieka przypadkowo to niestety ocena publiczna tez inaczej na to patrzy.
    W jaki sposób rozpatrywac watpliwości na korzysc policji skoro ta
    ewidentnie kreci?

    Naprawde tego nei rozumiesz, ze zaufanie do policji to sprawa kluczowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,