  • 11. Data: 2012-02-16 20:39:00
    Temat: Re: pożyczka od rodziny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2012, Liwiusz wrote:

    >> z czasów Piłsudzkiego
    >
    > Ktoś tu o Stokrotce pisał? :)

    No mówię, że człowiek czyta takie cóś i później mu się utrwala ;)
    Włażę pod stół!
    Thx :D

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-02-16 21:42:41
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    > (siostra matki).
    >
    > Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
    > dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
    > takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną
    > budowę?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > ps pozwoliłem sobie na crosspost, bo nie wiem gdzie bardziej moje pytanie
    > pasuje. Followup na pl.soc.prawo
    >
    > --

    a co to ten crosspost i Followup?

    Pewnie Ty z tych co stawiają sobie targety, spotykają się na eventach i
    chodzą na lunch yes?

  • 13. Data: 2012-02-16 22:01:25
    Od: Kicer <...@...c>

    Jarek S. wrote:

    > Pewnie Ty z tych co stawiają sobie targety, spotykają się na eventach i
    > chodzą na lunch yes?

    Chętnie usłyszę Twoje tłumaczenia tych dwóch zwrotów.

    poozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 14. Data: 2012-02-16 22:02:00
    Od: Kicer <...@...c>

    witek wrote:

    > no, jeszcze trzeba fizycznie podatek zapłacić.

    o to się nie martw.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 15. Data: 2012-02-16 22:42:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/16/2012 3:42 PM, Jarek S. wrote:

    > a co to ten crosspost i Followup?
    >
    > Pewnie Ty z tych co stawiają sobie targety, spotykają się na eventach i
    > chodzą na lunch yes?

    akurat obydwa pojecia funkcjonują od lat cho cho cho albo i dluzej.
    wiec sie czepiasz dziecko neostrady.

  • 16. Data: 2012-02-16 22:43:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/16/2012 4:02 PM, Kicer wrote:

    > o to się nie martw.

    no ja tylko uzupelniam liste obowiazkow.

  • 17. Data: 2012-02-16 22:46:38
    Od: Fëanor Aicanáro <s...@v...pl>

    W dniu 2012-02-16 18:30, Kicer pisze:
    > od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    spoza (!)

    FA
    --
    http://skroc.pl/lifehouse
    ---------------------------

  • 18. Data: 2012-02-16 23:59:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Feb 2012, Jarek S. wrote:

    > Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał
    >
    > a co to ten crosspost i Followup?

    Zdefiniowane w standardzie protokołu NNTP, w którym działają newsy,
    czyli to coś w czym dyskutujemy na grupie usenetowej, określenia
    dotyczące konkretnych działań na poście.
    Takie technikalia, w rodzaju "dodać gazu" albo "włączyć prawy
    sygnalizator" przy jeździe samochodem.
    W zasadzie mało merytoryczne, ale posługiwanie się nimi znakomicie
    ulatwia wyjaśnienie co zrobi(ł) kierujący (kierujący posta :>)
    Niestety w wersji "laserowy"[2], jak wiadomo bardzo polskiego
    słowa ;) (szczególnie dobrze odpowiada FUTowi[5] z tytułu zaliczania
    do akronimów).

    Do tego, o temopora, o mores, ujęte jest w tym czymś co nazywa
    się "netykieta", pełni rolę savoir-vivre[2] :P i o zgrozo, zaleca
    *wyraźne* oznaczanie takich zdarzeń jak crosspost[5] i FUT,
    do "prawie zakazu" crosspostów włącznie (dlatego pytający
    się tłumaczy, jakbyś nie zauważył, bo inaczej mógłby się
    na plonka... no dobra, nie będę rozszerzał ;>)

    > Pewnie Ty z tych co stawiają sobie targety, spotykają się
    > na eventach i chodzą na lunch yes?

    Ja np. z tych co z rzadka sobie biorą taki event[1] na research,
    z autorem w targecie backgroundera[4] do reality show.
    Coś jeszcze: czy jak wyrażę nadzieję że odróżniasz luch[5]
    od obiadu (szczególnie biorąc pod uwagę tych, którzy jadają
    oba te posiłki), to się bardzo pomylę[6]?

    Konkretnie, na deser masz wędkę w polskiej wikipedii:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Crosspost
    http://pl.wikipedia.org/wiki/FUT
    (w obu jest link do netykiety)

    ...żeby było porządnie, powinna być:

    LITERATURA ŹRÓDŁOWA:
    [1] - cytaty z przedpiścy: ("target","event","lunch")
    [2] - słownik wyrazów obcych:
    http://www.bryk.pl/s%C5%82owniki/s%C5%82ownik_wyraz%
    C3%B3w_obcych/246863-savoir_vivre_fr_wym_sawuar_wiwr
    .html
    [3] - inne słowniki:
    http://naukowefakty.pl/czlowiek/jezyki/%E2%80%9Clase
    r%E2%80%9D-jest-akronimem-a-nie-nazwa-wlasna/
    [4] - [1] Profesjolekt dziennikarski:
    http://www.pulib.sk/elpub2/FF/Olostiak2/pdf_doc/33.p
    df
    (pozostałe określenia, użyć funkcji "szukaj" w przeglądarce PDFów)
    [5] - wikipedia jak wyżej oraz uznany standard RFC wraz z opisem:
    http://www.faqs.org/rfcs/rfc977.html
    [6] tak, wiem, nie każdy zwyczaj jest staropolski, nic nie poradzę

    Czy może jeszcze coś wyjaśnić? Grupowicze pewnie pomogą ;)

    pzdr, Gotfryd
    PS:
    Bez urazy poproszę, ale streszczając, to strzeliłeś kulą w płot!
    :)

  • 19. Data: 2012-02-17 07:16:09
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > akurat obydwa pojecia funkcjonują od lat cho cho cho albo i dluzej.
    > wiec sie czepiasz dziecko neostrady.

    Gdzie chłopino funkcjonują? Chyba w korporacjach i tzw. warszafce....

    Dzieckiem niestety już dawno nie jestem , szkoda..... mam 48 lat :(

  • 20. Data: 2012-02-17 07:28:13
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

> [...]
    > dotyczące konkretnych działań na poście.
    > Takie technikalia, w rodzaju "dodać gazu" albo "włączyć prawy

    Albo w dizlu i w klimie