  • 1. Data: 2005-02-20 15:44:40
    Temat: pozwe o alimenty
    Od: "Ola" <b...@p...onet.pl>

    witam
    musze napisać pozew o podwyższenie alimentów, nie wiem jak się do tego
    zabrać..:( Czy ktoś może udzielić mi paru cennych rad???
    Pozdrawiam
    Ola

  • 2. Data: 2005-02-20 18:39:27
    Temat: Re: pozwe o alimenty
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Ola" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musze napisać pozew o podwyższenie alimentów, nie wiem jak się do tego
    > zabrać..:( Czy ktoś może udzielić mi paru cennych rad???

    Pozew powinien zawierać;
    oznaczenie sądu, imię i nazwisko stron procesowych i ich pełnomocników ich
    zawód i miejsce zamieszkania
    rodzaj pisma - w tym wypadku POZEW O Alimenty
    uzasadnienie pozwu i dowody na poparcie wniosku
    podpis strony
    wymienienie załączników

    Składa się go koniecznie w dwóch egzemplarzach.

    ME

  • 3. Data: 2005-02-21 20:34:56
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Ola wrote:
    > witam
    > musze napisać pozew o podwyższenie alimentów, nie wiem jak się do tego
    > zabrać..:( Czy ktoś może udzielić mi paru cennych rad???

    Jeśli domagasz się podwyższenia alimentów, to znaczy, że masz jakieś
    powody i na tych powodach powinnaś się skupić.
    Musisz wyjaśnić sądowi, co się zmieniło od czasu, kiedy alimenty zostały
    zasądzone - co uzasadnia ich podwyższenie teraz.

    --
    MArta
    m...@N...pl