  • 1. Data: 2005-02-20 15:07:58
    Temat: Niech ktoś wreszcie mi powie..znak B-2???
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    jak wiecie, zostałem przez sąd ukarany grzywną w trybie nakazowym ( no jeszcze
    sie nie uprawomocnił) za wjazd w ulice oznaczona znakiem zakazu wjazdu B-2 ( to
    że był krzywy pomijam ;)) ) , czy to znaczy,ze od tej pory w Polsce obowiazują
    znaki ustawiane po lewej stronie drogi?? Bo nigdzie nie znalazłem żadnej ustawy
    i rozporzadzenia zezwalajacej na takie ustawienie tego znaku? To jak to jest,
    może cos przeoczyłem???
    Pytam powaznie, jeżeli ktos coś wie, niech pomoze.

    I druga sprawa, czy to nie idiotyczne, policja proponuje mandat, ja odmawiam,
    bo nie chce sie z tym zgodzic, wiec chyba logiczne,że chce swoje racje
    przedstawic w sadzie, a policja swoje i sad roztrzyga. A tutaj sąd wydaje wyrok
    w trybie nakazowym, po co taka procedura, wiadomo,ze nie powinienem sie
    zgodzic, bo gdybym sie zgodził, to od razu zapłaciłbym mandat policji...to nie
    logiczne w sprawach drogowych...

    Pozdrawiam

    Wiesiek
    Olsztyn

  • 2. Data: 2005-02-20 16:51:09
    Temat: Re: Niech ktoś wreszcie mi powie..znak B-2???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Odwołaj się. Sąd po prostu zaproponował, byś uznał swoją winę. Jak odmówisz,
    to się zacznie zastanawiać.

  • 3. Data: 2005-02-20 17:42:46
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odwołaj się. Sąd po prostu zaproponował, byś uznał swoją winę. Jak odmówisz,
    > to się zacznie zastanawiać.

    No i wtedy wreszcie sie dowiem jak to z tym znakiem;) Ale wiedza może okazac
    sie kosztowna...:)

    dziękuję i pozdrawiam

    Wiesiek

  • 4. Data: 2005-02-20 18:33:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > wiadomości
    >
    > Odwołaj się. Sąd po prostu zaproponował, byś uznał swoją winę. Jak

    I przyłoży większą grzywnę. Rozpatrywać sprawę będzie ten sam sędzia, tyle
    że wkurzony zawracaniem d...;)))Kończąc studia myślał o zrobieniu kariery,
    sprawach głośnych itp a musi zajmować się jakimiś gównianymi znakami. Już to
    powoduje frustracje;)

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-02-20 18:49:12
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawach głośnych itp a musi zajmować się jakimiś gównianymi znakami. Już to

    O kurnia, inaczej sobie wyobrazałem sędziego;) a tu jakis frustrat ;)??
    I chyba najbardziej go będzie wkurzało,że nie wie jak ten znak ma byc
    ustawiony.. i jak tu wydac sprawiedliwy wyrok? Pewnie Ty Leszku tez nie wiesz
    jak powinien stac taki znak ??
    Pewnie ginekolog tez jest wkurzony, kończył studia i myslał ,że tylko same
    młode śliczne laski....;)))

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 6. Data: 2005-02-20 18:53:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > I przyłoży większą grzywnę. Rozpatrywać sprawę będzie ten sam sędzia,
    > tyle że wkurzony zawracaniem d...;)))

    Na pewno nie ten sam (art.40§1 pkt 9 kpk w zw. z art.16§1 kpw).

    KG

  • 7. Data: 2005-02-20 18:57:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > O kurnia, inaczej sobie wyobrazałem sędziego;) a tu jakis frustrat ;)??

    Takie życie.

    > I chyba najbardziej go będzie wkurzało,że nie wie jak ten znak ma byc
    > ustawiony.. i jak tu wydac sprawiedliwy wyrok? Pewnie Ty Leszku tez nie
    > wiesz
    > jak powinien stac taki znak ??

    Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Nawet
    cymbał znajdzie to w sieci.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-02-20 19:03:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Na pewno nie ten sam (art.40§1 pkt 9 kpk w zw. z art.16§1 kpw).

    Ale zgodnie z Paragrafem 22 będzie to jego dobry kolega;)))
    Ilu sędziów pracuje w wydziale SG??

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-02-20 19:23:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale zgodnie z Paragrafem 22 będzie to jego dobry kolega;)))
    > Ilu sędziów pracuje w wydziale SG??

    Leszku, jestem głęboko przekonany, ze przy wydaniu nakazu karnego nikt
    dogłębnie nie przeczytał nawet tych akt. To coś, jak nakaz zapłaty w
    postępowaniu nakazowym. Sąd się nie zagłębia. Jak mniej więcej pasuje, to
    wydaje i czeka na decyzję zainteresowanego.

  • 10. Data: 2005-02-20 19:32:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > postępowaniu nakazowym. Sąd się nie zagłębia. Jak mniej więcej pasuje, to
    > wydaje i czeka na decyzję zainteresowanego.

    Czy ja napisałem coś przeciwnego?

    Pzdr
    Leszek