    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew z sądu pracy
    Date: Wed, 6 Jun 2007 10:46:04 +0200

    > Skoro nie spełniała wymagań to co jej zaproponowałaś? Jeśli nie przyjęła
    > to rozumiem, że pracy nie świadczyła w ogóle, w żaden sposób, nawet na
    > gębę?

    oferta pracy dotyczyła pozyskiwania zleceń reklam w czasopiśmie. Pracę
    proponowało pismo, nie moja firma. Ja w ramach kontraktu prowadziłam oddział
    regionalny pisma.

    Warunkiem podpisania umowy o pracę, było pozyskanie w okresie próbnym umów o
    wartości 3 tys. zł. Osoba ta tego warunku nie spełniła. Zaproponowałam jej
    wtedy umowę cywilną, ale ostatecznie, po kilku tygodniach negocjacji, nie
    doszło do jej podpisania.

    Osoba ta w sumie podpisała 2 umowy na łączną sumę 300 zł. Miała użyczony
    telefon i biuro. Przychodziła do biura kiedy chciała. Nie miała nic
    narzuconego, poza ogólnym regulaminem sprzedaży powierzchni reklamowej
    (czyli głównie cennik).

    Z ciekawostek: "powód twierdzi, że rozwiązanie umowy było efektem
    niespełnienia się prywatnych oczekiwań pozwanej, które dotyczyły sfery
    intymnej".
    No prawie po tym posikałam się ze śmiechu. To niemal zarzut pedofilii. Osoba
    ta jest duuużo ode mnie młodsza. Oczywiście niczego takiego nie było, ale...
    no właśnie. Teraz muszę się odpisać na ten pozew.

    A.