  • 41. Data: 2006-06-28 14:40:54
    Temat: Re: pozew/nakaz zaplaty
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Oświeciła sowim poglądem, a nie mądrością ;)

    ;)
    jakim?
    bo ja bym liczył, tylko nie do końca widzę uzasadnienie w ustawie :)

    KG

  • 42. Data: 2006-06-28 14:45:32
    Od: stern <s...@0...pl>

    kam napisał(a):

    > ;)
    > jakim?
    > bo ja bym liczył, tylko nie do końca widzę uzasadnienie w ustawie :)

    już ustaliliśmy, że wykładnia literalna jest prowadzi ad absurdum ;).
    Należy mieć na uwadze ratio legis.

    Przy okazji, tym co mówią, że sądy nie tylko stosują lecz także tworzą
    prawo, mówimy stanowcze: *NIE* ! :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 43. Data: 2006-06-28 14:45:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > ;)
    > jakim?

    Nie brać.

    > bo ja bym liczył, tylko nie do końca widzę uzasadnienie w ustawie :)

    Pewnie że należałoby brać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 44. Data: 2006-06-28 14:47:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > W gospodarczo-nakazowo-uproszczonej odrzucił zarzuty z powodu
    > nieuiszczenia oplaty.

    Ktoś powinien to zaskarżyć i mielibyśmy pytanie prawne do SN.

  • 45. Data: 2006-06-28 14:49:18
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ktoś powinien to zaskarżyć i mielibyśmy pytanie prawne do SN.

    mając na uwadze, że ów ktoś mi wyjątkowo pieniaczy w innych procesach to
    pewnie zaskarży :).

    zostało kilka dni oczekiwania,
    jak coś się ruszy, dam znać.

    --