  • 1. Data: 2003-01-22 07:47:24
    Temat: pozew
    Od: w...@o...pl

    Mam taki problem:
    kilka miesięcy temu mąż złożył w sądzie pozew o rozwód z orzeczeniem o mojej
    winie. Po jakimś czasie sprawę zawiesił na pół roku (jak powiedział - nie chce
    mi ułatwiać odejscia). W międzyczasie ja złożyłam mój pozew, podając podobne
    powody rozpadu związku. Do tej pory czekałam na powiadomienie o sprawie
    pojednawczej i w ostatnich dniach dostałam informację, że mój pozew nie może
    być wzięty pod uwage, ponieważ w naszej sprawie jest już jeden pozew złożony.
    Problem jest w tym, że pierwszy pozew złożył mąż i albo on musiałby go
    uaktywnić, albo wycofać, bo teraz on decyduje, czy nasza sprawa może wejść na
    wokandę. Nie wiem co w takiej sytuacji robić, jestem uzalezniona od jego
    decyzji. Sama nie mogę nic robić. Nie wiem, czy po terminie zawieszenia, który
    mija w kwietniu jego pozew jest nieważny, czy pomimo upływu czasu on osobiscie
    musi go wycofac? Napiszcie proszę jaki ja powinnam wykonać ruch w tej sprawie.
    Z niepokojem czekam na odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-01-22 07:55:11
    Temat: Re: pozew
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    nie jest nieważny

    : czy pomimo upływu czasu on osobiscie musi go wycofac?

    tak

    : Napiszcie proszę jaki ja powinnam wykonać ruch w tej sprawie.

    nie jestem pewien czy w ogóle możesz coś zrobić,
    chyba, że separacja

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2003-01-22 10:25:45
    Temat: Odp: pozew
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    który
    > mija w kwietniu jego pozew jest nieważny,

    na jakiej podst.zostało zawieszone postępowanie? czy na zgodny wniosek stron
    ?
    po trzech miesiącach można złożyc wniosek do sygn.akt o podjecie
    zawieszonego postępowania...

    czy pomimo upływu czasu on osobiscie
    > musi go wycofac?

    może wycofać powództwo jednak ty będziesz musiała na to wyrazić zgodę ....

    Napiszcie proszę jaki ja powinnam wykonać ruch w tej sprawie.

    a jaki chciałabyś wykonać ? na czym Ci w tej chwili zależy? niektóre wnioski
    rozpatruje się w trakcie zawieszenia ...

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-22 12:30:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0lrlb$4ta$...@a...dialog.net.pl...

    w uzupełnieniu podam, że po upływie trzech miesięcy mozesz złożyć wniosek o
    podjecie postępowania..

    Sandra