  • 1. Data: 2003-01-22 08:01:18
    Temat: gdzie w sieci można znaleść bilanse sp.zo.o. lub S.A. ??
    Od: "Windykacja" <w...@w...pl>

    Witam
    Zajmuje sie windykacja gdzi emozna znaleśc na sieci bilanse sp. zo.o.lub
    S.A. , lub moze znacie jakies inne pomocne do windykacji strony ??

  • 2. Data: 2003-01-22 08:04:04
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-22 08:34:44
    Od: "Windykacja" <w...@w...pl>

    Sorry jeśli jest to "głupie" pytanie , ale jestem "poczatkujacym"
    włascicielem firmy i mam problemy z dluznikami , prubuje n awlasna reke
    windykowaqc to co jest mi nalezne , a na wynajecie firmy windykacyjnej mnie
    nie stac , wiec jesli znacie jakies strony ktore byly by pomocne w
    odzyskaniu dlugow lub znacie jakies sposoby na opornych dluznikow prosze
    pomorzcie

  • 4. Data: 2003-01-22 09:44:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-22 10:41:41
    Od: "Windykacja" <w...@w...pl>

    chcialbym by egzekucja tak jak to piszesz byla szybka , tania i przyjemna
    szybka- na pewno nie, tania - to zalezy jak dla kogo a i do przyjemnoscie to
    nie nalezy, naprawde prosze o pomoc

  • 6. Data: 2003-01-22 10:43:53
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Windykacja <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0lsgj$7h3$...@n...tpi.pl...
    > chcialbym by egzekucja tak jak to piszesz byla szybka , tania i przyjemna
    > szybka- na pewno nie, tania - to zalezy jak dla kogo a i do przyjemnoscie
    > nie nalezy, naprawde prosze o pomoc

    bawią mnie te wszystkie nowo powstałe instytucje windykacyjne,które powstały
    nie znając jakie im przysługują prawa...
    a tak w rzeczywistości przez tą nieznajomość łamią je hm może by tak douczyć
    się co?

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-22 10:48:28
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)