  • 1. Data: 2003-01-22 07:18:17
    Temat: Przedawnienie odsiadki
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Był wyrok w zawieszeniu 10mies. na 2 lata (zawieszenie uzależnione od
    zadośćuczynienia). Zadośćuczynienie nie zostało dokonane wyrok został
    odwieszony 30.12.2002 r.

    Skazany jest nieuchwytny. Kiedy nastąpi przedawnienie wykonania wyroku
    (czy w ogóle nastąpi)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2003-01-22 15:27:28
    Temat: Re: Przedawnienie odsiadki
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > odwieszony 30.12.2002 r.
    >
    > Skazany jest nieuchwytny. Kiedy nastąpi przedawnienie wykonania wyroku

    Hej!

    Przedawnienie wykonania tej kary wystapi po uplywie
    15 lat od wydania wyroku skazujacego (art.103 KK)
    Wydaje mi sie, ze chodzi o ten wyrok, ktorym orzeczono
    kare z zawieszeniem. Jezeli skazany bedzie sie uchylal
    od wykonania kary to okres ten mozebyc zawieszony.
    Nie wiecej jednak niz na 10 lat.

    Konrad