  • 21. Data: 2005-03-15 12:48:26
    Temat: Re: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ale jest wdarcie się.
    Wyłamanie drzwi to prosta droga do bycia oskarżonym z art. 193 kk
    JaC

  • 22. Data: 2005-03-15 13:00:31
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Zmienisz zamki i to raczej ona przyjdzie z policja, bo jest tam zamelodowana
    > i ma prawo przebywac w tym mieszkaniu, wiec to ty bedziesz mial nie

    Nie ... zameldowanie to tylko zameldowanie. Nie swiadczy o prawie do
    przebywania. Posiadanie to zupelnie co innego niz zameldowanie.

  • 23. Data: 2005-03-15 13:01:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid> popełnił 15 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d16gfh$e1i$1@inews.gazeta.pl:

    > Do wlasnego mieszkania? Ciekawostka. To juz nie moge swoich wlasnych...
    Pomocna zapewne będzie odpowiedź na pytanie:
    "Droga Redakcjo! Wynajołem lokal użytkowy pod sklep jubilerski,
    ale żem zapomniał że pakamerze zostały pewne moje utęsilia,
    których to teraz właśnie pilnie potrzebuje - czy mogę nocą wejść
    do własnego lokalu wyłamując łomem własne zamki, osobiście zakładane?"

    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2005-03-15 13:35:11
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Tue, 15 Mar 2005 11:13:15 +0100, "Piotr Benesz" <b...@a...pl>
    wrote:

    [...]

    To mam jeszcze jeden pomysł. Można się tam zameldować i tak uprzykrzać
    życie kobiece że sama zrezygnuje (imprezki do białego rana itp, itd)
    ;-)

    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 25. Data: 2005-03-15 14:02:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    poreba <d...@p...com> napisali:
> [...]
    > których to teraz właśnie pilnie potrzebuje - czy mogę nocą wejść
    > do własnego lokalu wyłamując łomem własne zamki, osobiście zakładane?"

    Dla jubilera pewnie bedzie pomocna umowa najmu.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 26. Data: 2005-03-15 14:36:59
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Przeciez musi gdzies wyjsc - zakupy, etc. Po wyjsciu wywazamy (wlasne)
    > drzwi, wymieniamy zamki i final. Pani moze sobie odebrac wlasne rzeczy.

    Hmm, a może inaczej? Załozyć dodatkowe drzwi od zewnątrz z własnymi zamkami?
    Jeśli dzika lokatorka je uszkodzi, wtedy będzie właśnie miało miejsce
    włamanie...

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 27. Data: 2005-03-15 17:12:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 15:36:59 +0100,
    Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> screamed:

    > Hmm, a moze inaczej? Zalozyc dodatkowe drzwi od zewnatrz z wlasnymi zamkami?
    > Jesli dzika lokatorka je uszkodzi, wtedy bedzie wlasnie mialo miejsce
    > wlamanie...

    Pomysl dobry, ale ekipa monterow musialaby byc dosyc szybka - w koncu
    mogla wyjsc tylko na zakupy. (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 18:12:16 user up 10551 days, 6:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Imagine there's no heaven... it's easy if you try.

  • 28. Data: 2005-03-15 18:23:18
    Od: "wanderer" <w...@n...w.pl>

    > Jesli przychodzi "darmozjad" to po prostu go nie wpuszcza do swojego
    > mieszkania i tyle, moze jeszcze wymeldowac "darmozjada" ze swojego
    > mieszkania :)
    Moge nie wpuscic zameldowanego?
    Moge wymeldowac kogos, kto "nie ma sie gdzie podziac",
    ZTCW wyrzucenie kogos "na bruk" takie latwe nie jest.
    Oczywiscie slyszalem o kwestii lokalu zastepczego, ale szanse na
    to, ze taki zostanie przyznany sa chyba dosc nikle.

  • 29. Data: 2005-03-15 18:34:41
    Od: "wanderer" <w...@n...w.pl>

    > To mam jeszcze jeden pomysł. Można się tam zameldować i tak uprzykrzać
    > życie kobiece że sama zrezygnuje (imprezki do białego rana itp, itd)
    No a mi sie wlasnie o to rozchodzi, zeby moc zalatwic sprawe
    bez tego typu ekscesow. Nie chce zeby kobiete przyprawiono o zawal,
    ale tez chcialbym, aby wlasciciel mogl swobodnie rozporzadzac swoja
    wlasnoscia. (A wg. tej pani nawet nie moze, ale absurdy odstawmy na bok)
    Aktualnie obiecala dokonac oplat, i zwrocic sie o przyznanie lokalu
    zastepczego.
    (Wciaz staram sie by sprawa zostala zalatwiona w miare 'po ludzku')
    Nie podoba mi sie jednak wizja taka, gdzie wlasciciel bedzie utrzymywal
    obca osobe, bo ta "nie ma gdzie sie podziac".

  • 30. Data: 2005-03-15 19:01:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    castrol napisał(a):
    > ale co to ma do rzeczy???

    ochrona posiadania? nic, może to i przestarzałe ;) ale jest

    KG