    From: "wanderer" <w...@n...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Date: Tue, 15 Mar 2005 19:34:41 +0100

    > To mam jeszcze jeden pomysł. Można się tam zameldować i tak uprzykrzać
    > życie kobiece że sama zrezygnuje (imprezki do białego rana itp, itd)
    No a mi sie wlasnie o to rozchodzi, zeby moc zalatwic sprawe
    bez tego typu ekscesow. Nie chce zeby kobiete przyprawiono o zawal,
    ale tez chcialbym, aby wlasciciel mogl swobodnie rozporzadzac swoja
    wlasnoscia. (A wg. tej pani nawet nie moze, ale absurdy odstawmy na bok)
    Aktualnie obiecala dokonac oplat, i zwrocic sie o przyznanie lokalu
    zastepczego.
    (Wciaz staram sie by sprawa zostala zalatwiona w miare 'po ludzku')
    Nie podoba mi sie jednak wizja taka, gdzie wlasciciel bedzie utrzymywal
    obca osobe, bo ta "nie ma gdzie sie podziac".