  • 1. Data: 2005-03-14 12:21:52
    Temat: Sklep internetowy
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie sklepów internetowych. Jak to jest ze zwrotami w takich
    sklepach? W jakim terminie można zwrócić towar i czy uwzględnia on czas
    wysyłki?

    Anna S.

  • 2. Data: 2005-03-14 17:35:06
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Anna Styś napisał(a):
    > Mam pytanie odnośnie sklepów internetowych. Jak to jest ze zwrotami w takich
    > sklepach? W jakim terminie można zwrócić towar i czy uwzględnia on czas
    > wysyłki?

    10 dni od dnia wydania rzeczy, w tym terminie trzeba wysłać oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy
    art.7 i 10 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (...)

    KG