  • 11. Data: 2010-11-02 14:59:18
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 2 Nov 2010 15:20:56 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Bo poprzedni właściciel nie zapłacił za siebie ?

    Hmm, fakt, problem będzie miał poprzedni właściciel... pytanie co z
    lokatorami? Nowy właściciel - jeśli nie było umowy - nie musiał wiedzieć,
    że są jacyś lokatorzy... można ich wtedy ot tak wyrzucić? Chyba raczej
    podpada pod zatajenie ważnego elementu umowy między sprzedawcą i kupującym?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-11-02 15:09:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałam podobną sytuację. Czekasz jak wyjdo, wchodzisz i zmioeniasz zamki.
    > Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).
    > Załatwione w 1 dzień
    >
    > jk

    A potem będzie się bujał po sądach i najpewniej skończy wyrokiem w
    zawieszeniu i grzywną za zmuszanie do określonego zachowania oraz
    naruszenie miru domowego. Pomyśl, zanim napiszesz, że ktoś może się
    zastosować do Twojej porady i mieć kłopoty. Co więcej w skrajnym wypadku
    Twoją wypowiedź można potraktować jako podżeganie, które jest karalne.

  • 13. Data: 2010-11-02 21:28:16
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).

    kolina wypad stąd!!
    I nie mamlaj, bo tu niektórzy czytający, bywa, wierzą w "madrości' z
    postów, to w twoje brednie moga uwierzyc i kłopotów sobie narobią.
    W ostatecznosci wróc nawet na "pl.rec.lotnictwo", tam cię znaja i wiedza,
    żes idiota więc możesz dalej opisywac jak boeingi pilotujesz,- )) -większych
    szkód nie narobisz

  • 14. Data: 2010-11-04 13:20:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/2/2010 1:31 PM, DŻejKej wrote:

    > Miałam podobną sytuację. Czekasz jak wyjdo, wchodzisz i zmioeniasz zamki.
    > Nie wpuszczszasz bo nie majo tytułu (mieszkanie jest innego włąśiccila).
    > Załatwione w 1 dzień

    to miales wyjątkowe szczęście, bo moglo cie to kosztowac wpis "karany" w
    papierach.

  • 15. Data: 2010-11-04 13:22:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/2/2010 4:09 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > zastosować do Twojej porady i mieć kłopoty. Co więcej w skrajnym wypadku
    > Twoją wypowiedź można potraktować jako podżeganie, które jest karalne.

    dodatkowo, ja na taką okoliczność zawsze zotawiam 20 tys na biurku,
    które po wejściu "tego pana" i wymianie zamków zgnięły.

  • 16. Data: 2010-11-04 13:40:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > to miales wyjątkowe szczęście, bo moglo cie to kosztowac wpis "karany" w
    > papierach.

    to troll kolina, wiec spokojnie ;)

  • 17. Data: 2010-11-04 20:25:39
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > to miales wyjątkowe szczęście, bo moglo cie to kosztowac wpis "karany" w
    > papierach.

    to namolny troll kolina,- on w papierach ma co najwyżej wpis: "zaawansowany
    idiota"

  • 18. Data: 2010-11-05 07:19:44
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > dodatkowo, ja na taką okoliczność zawsze zotawiam 20 tys na biurku,
    > które po wejściu "tego pana" i wymianie zamków zgnięły.

    Masz na to świadków? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 19. Data: 2010-11-05 07:50:05
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-05 08:19, Tapatik pisze:

    > Masz na to świadków? :-)

    Nie musisz mieć świadków, wystarczy że właściciel "włamał się" (bo tak
    to można zakwalifikować) podczas nieobecności lokatora. Zeznajesz że
    były na stole, i niech udowodni że ich nie było. Prawo mieszkaniowe
    bardzo dobrze chroni lokatorów a bardzo wcale właścicieli. Strach
    mieszkanie komukolwiek wynająć, a w dyskutowanym przypadku po prostu bym
    się wstrzymał z kupnem do momentu kiedy lokatorzy się wyprowadzą. W
    końcu zwykle w akcie jest zapis "wolne od praw i rzeczy osób trzecich".

    --
    MZ

  • 20. Data: 2010-11-05 08:28:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Prawo mieszkaniowe
    > bardzo dobrze chroni lokatorów a bardzo wcale właścicieli. Strach
    > mieszkanie komukolwiek wynająć,

    no troszke sie juz pozmienialo od stycznia, ale to wlasciciel musi zadbac na
    poczatku o odpowiednie oswiadczenie od przyszlego lokatora