  • 21. Data: 2010-11-05 11:33:39
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/5/2010 8:19 AM, Tapatik wrote:

    > Masz na to świadków? :-)

    A musze?

  • 22. Data: 2010-11-05 12:38:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 12:33:39 +0100, witek napisał(a):

    > A musze?

    Musisz. Taka zasada że winę trzeba udowodnić, a nie niewinność...

  • 23. Data: 2010-11-05 12:45:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/5/2010 1:38 PM, Henry(k) wrote:

    > Musisz. Taka zasada że winę trzeba udowodnić, a nie niewinność...

    to zadanie prokuratury i sadu. nie moje.

  • 24. Data: 2010-11-05 13:01:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 13:45:18 +0100, witek napisał(a):

    > to zadanie prokuratury i sadu. nie moje.

    Prokuratora stwierdza, że włamujący się do swojego mieszkania nie daje
    powodu by podejrzewać że włamał się tam w celu kradzieży i jego zeznania
    są tak samo wiarygodne jak twoje. Sprawa nawet nie trafi do sądu.

  • 25. Data: 2010-11-05 13:34:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-05 14:34, witek pisze:

    > bycie wascicielem nie daje prawa do wchodzenia do mieszkania zajmowanego
    > przez kogos innego. Niewazne czy z umowa czy bez czy legalnie czy nie.
    > Po takim stwierdzeniu sądu natychmiast poszedłbym do prokuratury za
    > naruszenie miru domowego. Dowod mam niepodważalny. Stwierdzenie
    > prokuratora o włamaniu się.

    No i 20.000 poszło w pi... :(

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-11-05 13:34:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 27. Data: 2010-11-05 21:46:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/5/2010 2:34 PM, spp wrote:

    > No i 20.000 poszło w pi... :(

    dlaczego?
    wniose o 20 tys zadośćuczynienia za straty moralne :)