    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: powrót plecakó w hipermarketach
    Date: Thu, 15 Apr 2004 21:28:29 +0200

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    news:c5meqa$f9d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > >

    > 1. Jeśli mamy prowadzic rzeczową dyskusję, to, proszę, unikajmy nic nie
    > wnoszących i odległych od tematu dygresji i wtrętów, bo nigdy nie
    dojdziemy
    > do konkretnych wniosków, a jeśli nawet dojdziemy, to, jak to ma właśnie
    > miejsce w wypadku tego wątku, wielu przegapi go w natłoku nic nie
    wnoszących
    > do tematu wypowiedzi.
    > 2. Sprawa ta została, jak sądzę , ostatecznie wyjasniona m. in. przez kol.
    > Tomasika, a i ja cos, sądzę, konkretnego na ten temat napisałem.
    > A więc aby się nie powtarzać: - właściciel/zarządca
    budynku(pomieszczenie),
> [...]
    > sklepu komukolwiek, kto deklaruje zamiar ewentualny zakupu wystawionego
    > towaru. To, że ustalił on jakiś tam regulamin nie znaczy, że każdy musi
    się
    > temu regulaminowi podporządkować, skoro druga strona nie akceptowała jego
    > treści, wstęp do sklepu nie jest rownoznaczny z jego akceptacją a kazdy ma
    > (usatwowe) prawo zakupu wystawionych w nim towarów. A zakaz
    selekcjonowanie
    > (jakiekolwiek) potencjalnych klientów jest bezprawne i też bezprawne są
    > takie dyskryminujące jakiekolwiek grupy klientów zapisy w regulaminie.
    W zasadzie dyskusja jest od początku średnio rzeczowa bo nikt nie jest w
    stanie podać konkretnego przepisu a o to właśnie prosił autor pierwszego
    posta. Ja też zarzekałam się, że podam taki przepis ale niestety nie udało
    mi się go wykopać a takie dywagacje prowadzimy tu od początku, więc jeżeli
    mógłbyś poprzeć to co napisałeś jakimś paragrafem będę wdzięczna. Tak na
    marginesie to mam nadzieję, że nie jesteś łysy, jeżeli tak to przepraszam
    Ciebie i wszystkich łysych choć nie napisałam tego złośliwie.