    From: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potwierdzenia z bankow elektronicznych
    Date: Thu, 02 Mar 2006 20:23:40 +0100

    BartekK napisał:
    > u mojej zony dokladnie taka sama sytuacja... Oplaty za studia nie
    > chcieli uznac (grożąc wykresleniem z listy).

    To u żony studiuje się za opłatę, czy za pieczątkę? Opłatę mieli jeszcze
    przed przytaszczeniem wydruku.

    Swoją drogą powszechne gdzieniegdzie żądanie noszenia potwierdzeń wpłaty
    uważam za bezczelność. Od tego mają księgowość, żeby wiedzieć które
    wpłaty wpłynęły, a które nie.

    > Gdy zażądaliśmy na pismie odpowiedzi z podstawa prawna nie uznania
    > wydrukowanego dowodu przelewu - upierdliwy babsztyl w okienku
    > odpowiedzial "to ja chce na pismie z podstawa prawna dlaczego niby
    > musialabym wam odpowiedziec na to pytanie" i rozmowa skonczona...
    > Tak btw - to moze ktos ma taka podstawe? bo juz X razy spotkala mnie
    > sytuacja gdy ktos "w okienku" bzdury jakies wymysla, gdy żądam podstawy
    > prawnej to slysze ze nie ma obowiazku mi jej podawac.

    W takich niereformowalnych przypadkach nie ma co się kłócić, tylko kazać
    sobie potwierdzić złożenie tego co się składa. W razie problemu
    uświadomić osobę w okienku, że ona to pismo i tak dostanie i będzie
    musiała się nim zająć -- jeśli nie od razu, to następnego dnia pocztą.
    Jak nie pomoże, to faktycznie kroki skierować na pocztę. I czekać na
    reakcję.

    W powyższym przypadku gdyby żonę pomimo wpłaty i złożenia jej
    potwierdzenia skreślili z powodu nieuiszczenia opłaty, można śmiało
    robić kobiecie problemy. U dziekana, rektora, MEN -- jak leci.