    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrąciłam pieszego
    Date: Tue, 4 Mar 2003 17:20:07 +0100
    <b3t0k8$69u$1@topaz.icpnet.pl> <b3tj07$hk3$1@news.supermedia.pl>
    <b3tngd$kcq$1@news.supermedia.pl> <b3u1nn$bls$1@inews.gazeta.pl>
    <b3v5r9$r02$1@topaz.icpnet.pl> <b3v8cu$o3a$1@news.supermedia.pl>
    <b3v9i3$tir$1@topaz.icpnet.pl> <b3vilq$rf1$1@news.supermedia.pl>
    <b3vkdp$itb$1@topaz.icpnet.pl> <b3vs1n$716$1@news.supermedia.pl>
    <b3vu3o$qlu$1@topaz.icpnet.pl> <b40gmh$9pl$1@news.supermedia.pl>
    <b429ta$uu3$1@topaz.icpnet.pl> <b42b9a$2pf$1@news.supermedia.pl>
    <b42cfn$11o$1@topaz.icpnet.pl> <b42e82$u33$1@news.supermedia.pl>
    <b42g16$3v4$1@topaz.icpnet.pl> <b42i5g$48k$1@news.supermedia.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b42i5g$48k$1@news.supermedia.pl...

    > Uznałem tak ponieważ z opisanych obrażeń (mam licencje na ratowanie życia
    > do tego popartą praktyką ) i całej sytuacji oraz z mojego życiowego
    > doświadczenia wynikało raczej, że pani kierująca pojazdem nie jechała z
    > nadmierną prędkością lub niedostosowaną do warunków panujących na drodze.
    > W przeciwieństwie (jak mniemam) do Ciebie zbierałem do kupy trochę ofiar
    > wypadków i widziałem nie raz jak może wyglądać człowiek w tym wieku po
    > zetknięciu się z pojazdem przy nadmiernej prędkości.

    Miało być EOT ale nie mogłem się powstrzymać czytając takie brednie.
    Jesteś pierwszym w tym wątku który pisze o nadmiernej lub niedostosowanej
    prędkości Beaty.
    Ona "tylko" nieustąpiła pierwszeństwa pieszemu .A pieszy w świetle dzisiaj
    obowiązujących przepisów to dosłownie święta krowa.Kierujacy ma patrzeć
    nawet na chodnik czy aby jakiś pieszy nie chce sobie wejśc na jezdnię.Jeśli
    nadal czegoś nie rozumiesz to zapraszam na GG.Nie róbmy wiochy bo innych
    może to nieinteresować a muszą to ściągać.
    TYM RAZEM EOT ostateczny

    Leszek

    GG 1631219
    "Zdrowy rozsądek zostaw w szatni przed