  • 51. Data: 2008-12-19 10:18:26
    Temat: Re: potracenie pieszej
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:gifld7$guv$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Ania" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niekoniecznie z jego winy, a jeżeli to ta kobieta wtargnęła na jezdnię?
    > Zdaje się, że nawet na przejście dla pieszych nie można wtargnąć przed
    > nadjeżdżąjący pojazd. Skoro hamował już na przejściu lub tuż przed nim,
    > to albo mąż się zagapil, albo ta kobieta weszła nagle na przejście tuż
    > przed samochód.

    Dokładnie, pieszy na przejsiu nie jest Bogiem.
    Zdażyło się że dziecko wypadlo zza żywopłotu
    na jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych.
    Było to podczas egzaminu na prawo jazdy.
    Prędkość pojazdu nie była duża ale dziecko nie
    przeżyło tego wypadku.
    Wiem że to makabryczny przykład, ale wynik
    egzaminu tego kierowcy został oceniony pozytywnie
    i kobieta dostała prawo jazdy.
    Znajomy zabił pieszego na pasach, pieszy był kompletnie
    pijany, udowodniono że nie miał szans wychamować
    i został uniewinniony.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 52. Data: 2008-12-19 11:28:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:5v7s16-9am.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "Auto sprawne, mąż nie pił" - coś jest niejasne?

    no patrz pan, a co znaczy auto sprawne dla uzytkownika, a co dla
    ustawodawcy?

    > Pewnie, możesz teoretyzować, że nie miał prawka lub staranował celowo,
    > ale to już absurd.

    absurdem jest to co napisales w poprzednim poscie - nie moze ale moze

  • 53. Data: 2008-12-19 11:30:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > jesli ktos pyta..., to zazwyczaj jest zdenerwowany... i potrzebuje w
    > miare szybko SENSOWNEJ odpowiedzi

    zdenerwowany i nie zawsze powie wszystko to co wazne, a czesto niekoniecznie
    wszystko zgodnie z prawda
    oczywiscie tylko sobie teoretyzujemy

    ale ok :)
    masz troche racji, ja nie rozwinalem tematu, za to zrobili to inni

  • 54. Data: 2008-12-19 17:41:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:22de.00000be9.494a701d@newsgate.onet.pl
    r...@m...com <r...@m...com> pisze:

    > Cóż, prawda jest taka że ludzie niezamożni to jeżdzą komunikacją
    > publiczną lub rowerami a nie samochodami.
    > Jak się nie jest zamożnym to sie nie kupuje samochodu za ostatnie
    > pieniądze. Pracować tylko na spłate leasingu/kredytu i utrzymywanie
    > samochodu? Należy ponieść konsekwencje, a w przypadku niewypłacalności
    > spodziewać się komornika...

    Wyjatkowa nieznajomość materii. W połączeniu z okolicznościami
    przedstawionymi w temacie kwalifikująca się właściwie jako głupota.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-12-19 21:48:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:5v7s16-9am.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no patrz pan, a co znaczy auto sprawne dla uzytkownika, a co dla
    > ustawodawcy?

    No to idźmy dalej: nie pił, ale może jechał naćpany?

    > absurdem jest to co napisales w poprzednim poscie - nie moze ale moze

    W tym przypadku nie może.

  • 56. Data: 2008-12-20 11:31:49
    Od: Heming <n...@n...pl>

    r...@m...com pisze:

    > Za 1000 zł to można kupić co najwyżej rower, a nie nadający się do jazdy
    > samochód.

    Sorry, ale o tym czy coś się nadaje do jazdy czy też nie decyduje
    uprawniony diagnosta dopuszczający lub też nie pojazd do ruchu, a nie
    Ty. Pomijam już fakt, że nieraz Fiat 126p za 1000 zł jest w lepszym
    stanie technicznym niż beemki czy inne szmelwageny spowadzone za
    dziesiątki tysięcy w zachodu, a wcześniej biorące udział w karambolu na
    autobahnie w Niemczech albo wyłowione z polderu w Holandii i
    "naprawione" najtańszym kosztem i przy użyciu najtańszych części.

  • 57. Data: 2008-12-22 08:08:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:heht16-evn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No to idźmy dalej: nie pił, ale może jechał naćpany?

    no wiec jednak jak chcesz to potrafisz pomyslec

    > W tym przypadku nie może.

    tak ci sie tylko wydaje

    powtorze po raz kolejny nie znamy wszystkich faktow, to co piszesz ma duze
    prawdopodobienstwoe prawdy, ale reki na twoim miejscu bym za to nie dawal

  • 58. Data: 2008-12-22 15:10:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:heht16-evn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no wiec jednak jak chcesz to potrafisz pomyslec

    Sarkazmu też potrafię używać. Ale na ciebie się zmarnował...

  • 59. Data: 2008-12-23 07:46:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:68n426-032.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 60. Data: 2008-12-23 07:46:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:68n426-032.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sarkazmu też potrafię używać. Ale na ciebie się zmarnował...

    i vice universal