    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Sun, 31 Jan 2010 15:47:28 -0000

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:hms4m7bp4ny6.1jpw5b5szweva$.dlg@40tude.net...

    > No i co z tego? A dziewczyna wezwała policję i karetkę do wypadku
    > (kolizji), którego była sprawcą? Może była nietrzeźwa, albo naćpana!

    > Marnie. Może uda Wam się dokleić coś kierowcy - ale pojęcia nie mam co
    > możnaby zarzucić. To, że dziewczyna odniosła obrażenia na skutek wypadku
    > nie zdejmuje z niej odpowiedzialności, więc nie liczyłbym na wiele.

    Kierowca nie zachowal szczegolnej ostroznosci podczas mijania autobusu.
    Kierowca powinien przewidziec, ze zza autobusu moze wybiec dziecko - tego
    ucza na kursie prawa jazdy, nawet podbne pytanie jest na egzaminie (bylo?).
    Kierowca w tym momencie potraktowal czlowieka jak dzewo ktore nagle wyroslo
    mu pod maska.
    Ja na miescu rodzicow dziecka oskarzyl bym kierowce o spowodowanie uszkodzen
    ciala, oraz zawalczyl o ewentualna rente jako odszkodowanie. A jeszcze inna
    sprawa to nieudzielenie pomocy, zwlaszcza, ze to dziecko bylo a nie doprosla
    osoba. Zwlaszcza, ze potem wyladowala w szpitalu...
    Kierowca zachowal sie jak 10 latek bez zadnej odpowiedzialnosci, jak by
    dziewczynka jeszcze mupowiedzialea, ze odda mu za stluczke to tez by dal jej
    do podpisu papier?
    Moze wlasnie dlatego tak sie zachowal bo byl pijany?
    Moim zdaniem, sa duze szanse by kierowca odczul co zrobil i nastepnym razem
    by uwazal na autobus, bo prowadzac pojazd nie staje sie automatycznie
    bezmozgiem.
    Nikt kierowcy nie zdja obowiazku MYSLENIA!