    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potr?cenie a odszkodowanie.
    Date: Wed, 3 Feb 2010 12:18:09 -0000

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:hw6eklfqbxva.n1fm8jn6x302$.dlg@40tude.net...

    > LOL - chyba masz osiem lat i sześć razy podchodziłeś do egzaminu na kartę
    > rowerową. Nie martw się - kiedyś zdasz.
    >
    > Znasz takie meksykańskie przysłowie:
    >
    > "Gdy jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - wyśmiej ją.
    > Gdy dwie osoby mówią Ci, że jesteś osłem - zignoruj je.
    > Gdy wszyscy mówią Ci, że jesteś osłem - kup sobie siodło"

    A ja znam takie polskie:
    "jeśli wszedłeś między wrony, musisz krakać jak i one"
    Widzisz, nie zawsze to co grupa powie musi byc madre i byc jedyna prawda,
    czasem grupa jest bezmyslna masa.... Jak w tym watku.
    Zrozum, od poczatku watku stawiam sie caly czas za najslabszym ogniwem na
    drodze, za czlowiekiem, piechurem, niezubrojonym w zadna stal. Zostalem
    zasypany szambem, po nie liczy sie czlowiek ale maszyna, "mam samochod to
    jestem boski"...i "wszyscy w zwiazku z rtym kurwa z drogi" oraz "bo przepisy
    pozwalaja mi zapierdalac 70km/h top jade bo co? moge?"
    Rozumiesz? A potem zdziwienie, ze Polska ma 2 miejsce pod wzgledem
    smiertelnosci na drodze - rozumiesz to?
    To jest wlasnie powod takiego niechlubnego miejsca w rankingu, ze grupa
    ludzi w Polsce jest debilna i inni chca jej podporzadkowac tez staja sie
    debilami. A jak ktos krytykuje to jest odmiwenny inny i pokazuje mu sie
    meksykanskie przyslowia.
    W Polsce jak ci pokazalem mamy wlasnie....
    Zacznij wiec byc soba a nie grupa!