  • 1. Data: 2003-02-24 12:05:05
    Temat: poszukuje starego Monitora Polskiego
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    a konkretnie M.P. nr 8 poz 75. powiedzcie gdzie moge to znalezc? wszystkie
    serwery prawnicze dysponuja rocznikami od 1995 :((

    pozdr
    wisia

  • 2. Data: 2003-02-24 13:28:06
    Temat: Re: poszukuje starego Monitora Polskiego
    Od: ".:JaTy:." <J...@a...pl>

    | a konkretnie M.P. nr 8 poz 75. powiedzcie gdzie moge to znalezc?
    wszystkie
    | serwery prawnicze dysponuja rocznikami od 1995 :((
    a ten o który pytasz to z którego jest roku?

    _..:JaTy:.._
    z m. Kraka

  • 3. Data: 2003-02-25 17:33:01
    Temat: Odp: poszukuje starego Monitora Polskiego
    Od: "Pawel Sikora" <t...@p...fm>

    Trzeba udać się do biblioteki na najbliższym wydziale prawa :)
    Tam z reguły w czytelni czasopism dostęp ma każdy za okazaniem dowodu
    tożsamości

    Użytkownik wisia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3d19s$l75$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-02-27 10:52:02
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Sikora" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Trzeba udać się do biblioteki na najbliższym wydziale prawa :)
    > Tam z reguły w czytelni czasopism dostęp ma każdy za okazaniem dowodu
    > tożsamości

    rocznik -1989, zapomnialam dodac
    a do najblizszego wydzialu prawa mam jakies...160 km

    wisia

  • 5. Data: 2003-02-27 16:29:44
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    wisia wrote:
    > rocznik -1989, zapomnialam dodac
    > a do najblizszego wydzialu prawa mam jakies...160 km

    no to może najblizszy urząd gminy:

    USTAWA
    z dnia 20 lipca 2000 r.
    o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych.
    (Dz.U. nr 62 poz.718)

    Art. 26. Urzędy terenowych organów administracji rządowej oraz organów
    samorządu terytorialnego prowadzą zbiory Dziennika Ustaw, Monitora
    Polskiego oraz Monitora Polskiego B i udostępniają je nieodpłatnie do
    powszechnego wglądu w miejscach do tego przeznaczonych w siedzibach i w
    godzinach pracy urzędu.

    KG