  • 1. Data: 2003-12-30 14:29:10
    Temat: postepowanie przed sadem pracy
    Od: "grupy" <b...@g...pl>

    jak rozmiem na bazie kc i kpc
    1. czy jako powód wolno mi zadawac pytania pozwanemu lub pelnomocnikowi?
    2. jak poprosic sedziego o mozliwosc zadania pytania pozwanemu czy musze
    znac jakies konkretne artykuly?
    3. czy pelnomocnik pozwanego bedac adwokatem moze swiadomie mijac sie z
    prawda?

    dzieki

  • 2. Data: 2003-12-30 15:43:33
    Temat: Re: postepowanie przed sadem pracy
    Od: <l...@p...fm>

    > jak rozmiem na bazie kc i kpc
    > 1. czy jako powód wolno mi zadawac pytania pozwanemu lub pelnomocnikowi?

    Jesli sad dopusci dowod z przesluchania stron to wtedy bedziesz mogl
    przepytac pozwanego. Pelnomocnika nie.

    > 2. jak poprosic sedziego o mozliwosc zadania pytania pozwanemu czy musze
    > znac jakies konkretne artykuly?

    Nie musisz. Sad sam zapyta czy masz pytania,

    > 3. czy pelnomocnik pozwanego bedac adwokatem moze swiadomie mijac sie z
    > prawda?

    Nie powinien ale bedzie to robil na bank:)

    Dan.