  • 1. Data: 2006-01-27 14:02:46
    Temat: Re: porada prawna - wyludzanie pieniedzy!!!!
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

    Użytkownik "jerry" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:drd8mq$414$1@news.interia.pl...
> [...]
    > VAT!!
    > NA JAKIEJ PODSTAWIE?
    > - nie usłyszałem ceny na naszym spotkaniu.
    > - na poradę prawną dopiero miałem się umówić i na niej usłyszeć jakie mam
    > możliwości prawne w swojej sprawie. Tymczasem nie wiem dalej nic - poza
    > tym, że to jest do wygrania, o czym wiedziałem - i mam zapłacić 150zł.
    >
    > Innymi słowy - ktoś każe mi zapłacić za usługę, której ja nie chcę.
    >
    > Proszę o wskazówki jak powinienem się zachować? Czy tem "prawnik" czty.
    > "naciągacz" ma prawo nie oddać mi moich dokumentów przez zapłatą?

    Jeśli jest tak jak piszesz to po prostu nie płać i po temacie

  • 3. Data: 2006-01-27 14:09:13
    Od: jerry <g...@i...pl>

    > Jeśli jest tak jak piszesz to po prostu nie płać i po temacie

    Zgadza się, tylko ten pan ma moje dokumenty z którymi to się
    "zapoznawał". Czy może mi ich nie oddać?

  • 4. Data: 2006-01-27 14:18:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zgadza się, tylko ten pan ma moje dokumenty z którymi to się "zapoznawał".
    > Czy może mi ich nie oddać?

    nie

  • 5. Data: 2006-01-27 14:19:54
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "jerry" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, tylko ten pan ma moje dokumenty z którymi to się "zapoznawał".
    > Czy może mi ich nie oddać?

    Nie może.

  • 6. Data: 2006-01-27 14:31:34
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    > Zgadza się, tylko ten pan ma moje dokumenty z którymi to się "zapoznawał".
    > Czy może mi ich nie oddać?

    Generalnie na codzien nosi się kserokopie a nie oryginały !!!
    To taka uwaga na przyszłość.

  • 7. Data: 2006-01-27 14:39:33
    Od: jerry <g...@i...pl>

    > Generalnie na codzien nosi się kserokopie a nie oryginały !!!
    > To taka uwaga na przyszłość.

    Wiem (teraz), tylko trochę tego było. No ale nic, gdybym nigdy nie upadł
    nigdy nie nauczyłbym się chodzić. Pozostaje mi grzecznie odmówić
    udzielenia zapłaty z nieba.
    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2006-01-27 16:46:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jerry wrote:
> [...]
    > dokumenty którymi dysponuje. Zaniosłem więc dokumenty zaznaczając, że po
    > poradę prawną przyjdę już z małżonką, której sprawa dotyczy.

    Prawniczka nie chce za porade prawna, tylko za czas poswiecony na
    przegladanie twoich dokumentow. Swoj czas poswiecila i za to zaplata sie
    jej nalezy.
    Po co zanosiles dokumenty jak miala ich nie przegladac. Przechowalnia,
    czy jak.

  • 9. Data: 2006-01-27 17:24:13
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

> [...]
    > jej nalezy.
    > Po co zanosiles dokumenty jak miala ich nie przegladac. Przechowalnia, czy

    Nie wciskaj gościowi kitu. Jeśli nie uprzedziła o tym że przeglądnięcie akt
    będzie kosztować (zakładam że gość podaje prawdę) to nic się jej nie należy,
    a jeśli teraz ma jakiesz oczekiwania to może się pocałować w d... Kłania się
    kodeks cywilny

  • 10. Data: 2006-01-27 17:36:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    trojden wrote:
> [...]
    > a jeśli teraz ma jakiesz oczekiwania to może się pocałować w d... Kłania się

    A udowodnij jaka byla tresc ich rozmowy?
    Prawniczka powie, ze gosciu przyniosl dokumenty i ze po przejrzeniu ona
    sie wypowie, czy gra warta jest swieczki a potem mieli sie umowic na
    spotkanie i podjęcie decyzji.
    Z definicji stoi na przegranej pozycji.