  • 1. Data: 2005-09-29 14:36:14
    Temat: ponawiam pytanie - sprzedaz subdomeny!!
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    Witam i pytam po raz kolejny, ponieważ dotąd nie dostałem odp.

    Otoz jakis czas temu sprzedalem subdomene sklep.*****.pl oraz
    simlock.******.pl. Teraz przymierzam się do sprzedania calego serwisu. I tu
    wlasnie jest zonk bo w umowie jest:
    "Jeśli kupujący nie skorzysta z prawa pierwokupu, sprzedający zobowiązuje
    się do powiadomienia nowego nabywcy o fakcie posiadania przez kupującego
    subdomeny sklep.*****.pl a nowy nabywca zobowiąże się pisemnie do
    respektowania prawa własności kupującego"

    moje pytanie brzmi. Jaka jest kara za zerwanie umowy i czy nowy nabywca MUSI
    koniecznie przestrzegac tego punktu i co ew. grozi za jego nieprzestrzeganie
    ?

    Pozdrawiam i czekam na odp.
    Kamil K.

    --

    Pozdrawiam,
    Kamil K. | GG# 56429

  • 2. Data: 2005-09-29 14:41:52
    Temat: Re: ponawiam pytanie - sprzedaz subdomeny!!
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Otoz jakis czas temu sprzedalem subdomene sklep.*****.pl oraz
    > simlock.******.pl.

    Gratuluje znalezienia jeleni.

    > subdomeny sklep.*****.pl a nowy nabywca zobowiąże się pisemnie do
    > respektowania prawa własności kupującego"

    A jesli sie nie zgodzi? Przeczytales regulamin NASK?
    Wlasciciel domeny jest jeden.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-09-29 16:11:13
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Gratuluje znalezienia jeleni.

    dlaczego od razu jeleni ??

    > A jesli sie nie zgodzi? Przeczytales regulamin NASK?
    > Wlasciciel domeny jest jeden.

    nie bardzo rozumien twoją odp. moglbys jasniej...?

  • 4. Data: 2005-09-29 17:20:50
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dlaczego od razu jeleni ??

    bo kto normalny odkupuje subdomene? :)

    > nie bardzo rozumien twoją odp. moglbys jasniej...?

    A poczytaj sobie na przyklad tu:
    http://www.podhale.pl/

    A takich przykladow jest duzo, dziwi mnie ze nie przychodzi Ci do glowy
    jak bardzo mozesz skomplikowac ludziom, ktorym sprzedales te poddomeny,
    zycie :))

    Wez pod uwage ze opchnales nie domene internetowa, ale wpis DNS'owy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-09-29 18:11:07
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    > bo kto normalny odkupuje subdomene? :)

    jak to kto ? firmy, ktore np korzystajac z popularnosci danego serwisu chca
    miec sklep w jego domenie... zycia nie znasz??

> [...]
    > zycie :))
    >
    > Wez pod uwage ze opchnales nie domene internetowa, ale wpis DNS'owy.

    nie chce komplikowac nikomu zycia, chce sie tylko dowiedziec czy sa jakies
    konsekfencje jesli np nastepny wlasciciel domeny, zmieni dnsy subdomeny i
    przerzuci ja na wlasny sklep?

  • 6. Data: 2005-09-29 20:03:17
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Kamil K. napisał(a):
> [...]
    > subdomeny sklep.*****.pl a nowy nabywca zobowiąże się pisemnie do
    > respektowania prawa własności kupującego"

    Musiałbyś podać jak brzmią dokładne zapisy umowy.

    > moje pytanie brzmi. Jaka jest kara za zerwanie umowy i czy nowy nabywca MUSI
    > koniecznie przestrzegac tego punktu i co ew. grozi za jego nieprzestrzeganie

    Ty MUSISZ z nabywcą podpisać umowę, w której zobowiązuje się do tego - i
    jesteś czysty. A czy nabywca się będzie stosował do tych zapisów, to nie
    twój problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-09-29 20:34:14
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Musiałbyś podać jak brzmią dokładne zapisy umowy.
    to co zacytowalem jest tym punktem w umowie o ktorym pisze...

    > Ty MUSISZ z nabywcą podpisać umowę, w której zobowiązuje się do tego - i
    > jesteś czysty. A czy nabywca się będzie stosował do tych zapisów, to nie
    > twój problem.

    to wiem, ale chodzi o to ze gdyby dalo sie obejsc jakos ta umowe i usunac
    subdomene sklep, dostalbym wiecej kasy za caly serwis :)

  • 8. Data: 2005-09-29 20:58:12
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Kamil K. napisał(a):

    > to co zacytowalem jest tym punktem w umowie o ktorym pisze...

    Mogą być jeszcze zapisy dotyczące kar umownych, dlatego to napisałem.

    > to wiem, ale chodzi o to ze gdyby dalo sie obejsc jakos ta umowe i usunac
    > subdomene sklep, dostalbym wiecej kasy za caly serwis :)

    Dostałeś kasę za subdomeny, to nie kombinuj. Ewentualnie możesz odkupić
    te subdomeny od ich obecnych dysponentów, jeżeli ci się to opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 9. Data: 2005-09-29 21:06:32
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    > Mogą być jeszcze zapisy dotyczące kar umownych, dlatego to napisałem.

    nie ma!

    > Dostałeś kasę za subdomeny, to nie kombinuj. Ewentualnie możesz odkupić te
    > subdomeny od ich obecnych dysponentów, jeżeli ci się to opłaca.

    o odkupieniu nie ma mowy nawet. koles chce 4x cena kupna :)

    dalej mi nikt nie odpowiedzial jednoznacznie jakie sa kary za nie
    przestrzeganie umowy...

  • 10. Data: 2005-09-29 21:08:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Dostałeś kasę za subdomeny, to nie kombinuj. Ewentualnie możesz odkupić
    > te subdomeny od ich obecnych dysponentów, jeżeli ci się to opłaca.

    Nie wiemy za co dostal kase. Problem w tym ze w razie czego,
    firme dysponenta domeny bedzie to g***** obchodzic bowiem
    wlasciciel domeny matki jest tylko jeden.

    Zobowiazywac mozna sie dlugo i namietnie takimi zapisami w umowie,
    nikt go nie zmusi by za rok czy dwa nie przedluzyl rejestracji
    lub nie odsprzedal domeny podmiotowi, ktoremu zwisa ze tam sobie wisza
    jakies sklepy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com