  • Data: 2004-10-27 19:03:57
    Temat: Re: pomówienie- dlugie ...
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no więc właśnie PANI z sanepidu trzęsie okolicą od wielu wielu lat, i
    > praktycznie wszyscy kłaniają jej się w pas.
    > A sprawa teraz bedzie toczyła się w innym mieście jednakże to to miaasto
    > gdzie jest sama siedziba sanepidu a wiec i teren dzialania PANI.
    > Nie wiem czy jest taka mozliwość aby sprawe przenieść w rejon stałego
    > zamieszkania taty ( śląsk) teraz cala rzecz dzieje sie w małopolsce gdzie
    > tata ma czasowe zameldowanie...

    Istnieje taka możliwość, o ile sąd wyrazi na nią zgodę. Trzeba taki
    wniosek poprostu właściwie uzasadnić, a sąd się przychyli lub nie. Można też
    wnioskować o zmianę składu sędziowskiego, jeśli się okaże, że osoba
    prowadząca sprawę ma jakiekolwiek powiązania z powodem, czyli choćby zna
    panią radną osobiście.