  • Data: 2004-10-27 18:18:27
    Temat: Re: pomówienie- dlugie ...
    Od: "BB" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:clonob$9s0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:clomrd$dbq$1@news.onet.pl...

    > towarzyskim

    no więc właśnie PANI z sanepidu trzęsie okolicą od wielu wielu lat, i
    praktycznie wszyscy kłaniają jej się w pas.
    A sprawa teraz bedzie toczyła się w innym mieście jednakże to to miaasto
    gdzie jest sama siedziba sanepidu a wiec i teren dzialania PANI.
    Nie wiem czy jest taka mozliwość aby sprawe przenieść w rejon stałego
    zamieszkania taty ( śląsk) teraz cala rzecz dzieje sie w małopolsce gdzie
    tata ma czasowe zameldowanie...

    Basia