  • Data: 2003-03-24 01:59:47
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ">
    > * hmm nie jest latwo ,trzymaja renome ,ale najgorsze przede mna, czyli
    prawo
    > cywilne ,ktore zdaje ok 40 % studentow a reszta poprawia rok :( wiec
    egzamin
    > ten mam w polowie czerwca ,ale wole juz zaczac kuc ,bo jeszcze prawo karne
    > łacinka mnie czeka :)
    > wiec mam co robic
    > pozdrawiam
    > eLaIs

    Bez nerwow, jeszcze kupa czasu. Poczekaj az przyjdzie Ci zdawac "dwojke".
    No ale z tymi kazusami na egzaminie teraz to jest duzo latwiej...
    Lacina sie nie martw - trzeba sie dobrze "zaopatrzyc" na ten egzamin i tyle.
    A karne jak to karne - wiekszosc ludzi wykuje teorie a nie potrafi rozwiazac
    kazusu. Problem na karnym polega na tym, ze trzeba kazus rozwiazac naprawde
    dobrze, tzn. odpowiedz musi byc wlasciwa, tzn. na 100% taka, jakiej oczekuje
    egzaminator.
    Na cywilu mozna rozwiazac kazusy w rozny sposob a ocena bedzie i tak
    pozytywna. Podstawa to dobre uzasadnienie oparte na przepisach,
    orzecznictwie i zdrowym rozsadku.
    Po co Ci strona z kazusami? W sumie to to forum jest w pewnym sensie taka
    strona, jej problemem jest tylko w wiekszosci brak wiarygodnych rozwiazan
    tych "kazusow".
    Polecam kazusy z rozwiazaniami pod red. Pisulinskiego. Tamtejsze odpowiedzi
    sa wiarygodniejsze :-)

    pozdr
    Przemek