  • Data: 2005-02-21 02:04:22
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cvb9d2$dbp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisali ci sami co masz robić, jest to na końcu ich pisma.
    Natychmiast
    > napisz pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu
    reklamacji.
    > Masz juz niewiele czasu. Argumenty podaj te same. Czyli, że roszczenie im
    nie

    Dlaczego ma niewiele czasu? Ewentualną sprawę w sądzie wygra/przegra bez
    względu na to, czy teraz będzie się płaszczył przed działem reklamacji
    Polkomtela...

    > przysługuje.
    > Powołaj się na treść ich info, że "17 stycznia wchodzi nowy regulamin,
    > w zwiazku z czym mam prawo nie akceptowac nowego regulaminu przez
    rozwiazanie
    > umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze".
    > Podaj też art. 59, ust. 2 PT.

    Już to napisał w pierwszej reklamacji. Nie odpowiedzieli mu na ten
    argument.

    > Wit
    > P.S. Oczywiście kopię niech ci potwierdzą w salonie z pieczątką i
    podpisem.
    > Jak podpis będzie nieczytelny, to poproś o dodatkowy czytelny.

    Czy nieczytelny podpis czemuś wadzi? Przypominam, że droga reklamacyjna
    jest już wyczerpana. Pan telemahos może teraz
    1. Iść do sądu z żądaniem stwierdzenia nieistnienia zobowiązania,
    2. Jeszcze raz pisać do działu reklamacji,
    3. Nie przejmować się i czekać.

    Ewentualny nieczytelny podpis lub w ogóle brak działania nic tu nie zmienia.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl