  • Data: 2005-02-21 11:26:46
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "telemahos" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cvc4vs$2g$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora
    > departamentu
    > reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.

    sorry, ale poczytaj uwaznie odpowiedz na moja reklamacje. zdania nie trzymaja
    sie kupy, w polowie sa urwane. powoluja sie o rozporzadzenie ministra ale
    dokladnie na jakie ustawy? mam wrazenie ze pani ktora to pismo podpisala, bawila
    sie kopiowaniem i wklejaniem roznych pism do jednego, co jej zabardzo nie
    wyszlo. jak mam znowu otrzymac taki belkot to przechodzi mi ochota na pisanie
    czegokolwie, choc nie mowie ze nie napisze ;). jak napisze do tego dyrektora to
    wysle mu ksero tego pisma, moze zobaczy co jego podwladni za kiche odwalaja.
    jest tylu ludzi wyksztalconych i z umiejetnosciami bez pracy....

    telemah