  • Data: 2004-11-20 08:21:36
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    > 6. Jeśli nie uznają ci reklamacji, odezwij się do mnie, przygotuję ci
    > formularz pozwu oraz wniosków dowodowych pko. Polkomtel (a uwierz mi, że
    mam
    > w tym już pewne doświadczenie) - dołączysz informacyjnie do odwołania od
    > reklamacji z adnotacją, że jeśli nie uznają ci reklamacji, chętnie
    powództwo
    > złożysz i odżałujesz nawet te 30 pln na znaczki opłaty sądowej.

    Czy mógłbyś/mogłabyś mi podesłać Te formularze ?
    Jak dobrze pójdzie, to chciałbym Polkomtelowi wytoczyć sprawe o
    zadośćuczynienie za bezprawne przekazanie moich danych osobowych firmie
    windykacyjnej .
    Było troche o tym w wątku "Widnykacja nienależnej faktury" z 10 listopada.

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik