eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:) › Re: polkomtel i 3 złote:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Date: Sat, 20 Nov 2004 08:14:01 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs8.idea.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100934887 1502 217.116.100.250 (20 Nov 2004 07:14:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Nov 2004 07:14:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256674
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pawcio" <1...@w...spamowcow> napisał w
    wiadomości news:cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > WIem że jako dłużnik mam obowiązek dochować szczególnej staranności w
    > wyjaśnieniu tej kwestii, ale gdzie są granice?

    dochowałeś należytej staranności, gdyż:

    1. Co najważniejsze - zapłaciłeś
    2. To operator ma udowodnić, że było inaczej
    3. Tu uprawdopodobniłeś, że było tak jak mówisz
    4. Operator nie ma prawa przerzucania na ciebie obowiązku wyjaśniania
    sprawy - art.6kc jest bezlitosny!
    5. Nie dyskutuj z konsultantami - pisz reklamacje i składaj za
    potwierdzeniem odbioru z datą i pieczątką w salonach plusa. Odpowiedź masz
    na piśmie, więc byle czego tak chętnie nie napiszą.
    6. Jeśli nie uznają ci reklamacji, odezwij się do mnie, przygotuję ci
    formularz pozwu oraz wniosków dowodowych pko. Polkomtel (a uwierz mi, że mam
    w tym już pewne doświadczenie) - dołączysz informacyjnie do odwołania od
    reklamacji z adnotacją, że jeśli nie uznają ci reklamacji, chętnie powództwo
    złożysz i odżałujesz nawet te 30 pln na znaczki opłaty sądowej.

    to powinno załatwić sprawe i Polkomtel raczej powinien uznać - jeśli nie,
    śmiało wytaczaj mu powództwo o ustalenie stanu faktycznego. Na rozprawe
    zapewne nie będziesz musiał przyjeżdzać, poza tym mozna zaangażować w sprawe
    prawnika z federacji konsumentów, który na rozprawę pójdzie za ciebie.

    p.
    W.,



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1