    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Sat, 5 Aug 2006 22:40:44 +0200
    <eadonk$ifc$1@inews.gazeta.pl> <eadtjj$p76$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eaf5mj$mb1$1@inews.gazeta.pl> <eagnmh$faf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eai22v$56i$1@inews.gazeta.pl> <eai8d7$atn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eaia7n$rug$1@inews.gazeta.pl> <eaim8s$p8i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eakeb6$1m8$2@inews.gazeta.pl> <ealht3$5cu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ean5qj$pao$1@inews.gazeta.pl> <eaokon$4vv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <g...@n...lechistan.com> <eaqef1$juc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <m...@n...lechistan.com>
    <easpd7$stm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@n...lechistan.com> <eau06f$5mo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <7...@n...lechistan.com> <eb0914$h8m$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <l...@n...lechistan.com>

    wiadomości news:lmjeq3-6g2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jeśli to są systemy komputerowe, to takie uzasadnienie jest tym bardziej
    > bezsensowne - reset można odłączyć a dane udostępnić każdemu tylko do odczytu,
    > bez możliwości kasowania.

    Pewnie, że można. Ale często tak nie jest. Często urządzenie rejestrujące po
    prostu znajduje się w innym niż firma miejscu.

    > Dziwne podejście - jeśli mam nawe jakiś prywatny sprzęt, a może mi się on
    > przydać w pracy i nic mu to nie zaszkodzi- to czemu nie?

    Po pierwsze z tego powodu, że co będzie, jak fotkę bandyty przez pomyłkę wyślesz
    do syna policjanta, a nie do policjanta. prywatną komórkę może synowi pożyczyć.
    Po drugie z tego powodu, że ktoś za te MMS-y musiał by zapłacić. Po trzecie z
    tego powodu, że technicznie to wcale nie jest proste, bo dyżurny musiał by
    dysponować bieżącym wykazem telefonów komórkowych policjantów w służbie. Po
    czwarte ... te trzy wystarczą. Oczywiście, ze policjanci używają prywatnego
    sprzętu na służbie. Bywa, że nawet ryzykując za to naganę. Ale nie możesz tego
    kalkulować jako standard.

    > Pierwsze to odruch. Drugie to celowe działanie. Nie widzisz tej "subtelnej"
    > różnicy?

    Utartym zwyczajem u Romów jest porwanie panny młodej i w razie konieczności jej
    zgwałcenie. Do dziś to między sobą od czasu do czasu kultywują. Granda się robi,
    jak polkę porwą. Mamy to sankcjonować tylko z tego powodu, że oni tak już od
    stuleci?

    > Że póki jechał, nie móg strzelać.

    No i co z tego? Znajdź przepis, który wymaga, by strzelał.

    > Wiesz, pistolety automatyczne nie są pistoletami maszynowymi tylko dlatego, że
    > mają taką małą blokadę w mechanizmie. Drobna zmiana konstrukcji zamka i masz
    > pistolet maszynowy.

    A próbowałeś z tak przerobionego pistoletów cokolwiek konkretnego mniejszego od
    stodoły trafić? Po takiej przeróbce, to najbezpieczniej jest stać tam, gdzie
    strzelec mierzy. nie wiadomo gdzie trafi, ale szansa na to, ze tam gdzie mierzy
    jest znikoma.