  • Date: Sun, 30 Jul 2006 22:29:48 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo

    Robert Tomasik wrote:

    > Dość ciekawa propozycja. No ale skoro tak bardzo chciał zawrócić na tę
    > blokadę - to wydaje się sensowen - to chyba po to by się tam zatrzymać,

    Owszem.

    > Sądzisz, że ten policjant tak daleko biegł piechodtą za motocyklistą, że
    > motocyklista mając zamiar zatrzymać się przy blokadzie nie zdołał
    > zatrzymać się przy policjancie. No i w dodatku musiał biegać chyba

    Przepraszam bardzo, ale to nie ja rysowałem plan wg. którego "blokada"
    była kawałek przed rondem, a motocyklista rzekomo chciał przejechać
    policjanta na rondzie i to po przeciwnej stronie tego ronda, niż blokada.

    Leciał jakiś z szybszymi kończynami, niż rozumem, przeleciał przez
    rondo, wypadł przed motocykl, ten odruchowo skręcił w lewo, a "szybki
    Bill" zaczął opróżniać magazynek.

    > podwórkami, skoro wyskakiwał znienacka. Niby teoretycznie możliwe, ale
    > musisz oprzytznać, że mało prawdopodobne.

    Zdecydowanie bardziej prawdobne od próby przejechania policjanta - gdyby
    go trafił, miałby praktycznie gwarantowaną glebę. I wkurzonych kolegów
    policjanta w okolicy.

    > Na motocyklu znowu tak wiele nie jeździłem, ale moim zdaniem
    > przesadzasz. Słyszałeś z bliska huk strzału?

    W motocyklowym kasku, szumem strumienia powietrza odchylonego z
    przedniej szyby trafiającego prosto w kask i ze stopperami w uszach?

    Nie wiem - parę razy jakiś huk słyszałem, ale mi czasami w wydechu
    strzelało ;->

    > Niektórym nie. Jeśli piszesz o tym, to strzał był jak najbardziej
    > skontrolowany. Trafił w cel nie czyniąc szkody nikomu postronnemu.

    Nie licząc rowerzystki i paru ścian (koło których ktoś mógł przechodzić
    znajdujących się blisko okien (za którymi ktoś mógł stać).