    From: MiKeyCo <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Sun, 30 Jul 2006 22:42:45 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Argument jest cokolwiek nietrafny. Kierujący motorem nie może jeździć w
    > klapkach na oczach. Pal sześć policjanta machającego lizakiem. A jakby
    > tak z tego chodnika dziecko wybiegało? Jeśli ktoś nei potrafi jeździć
    > motocyklem o pojemności 500 cm2, to po prostu nie powinien tego robić i
    > tyle.

    Być może motocyklista nie radził sobie z kierowaniem taką maszyną a
    być może był przytłumiony lekami. A może po prostu świadomie i celowo
    nie zareagował. Nie mam zamiaru uczestnieczyć w licytacji na przypuszczenia!

    Swoje podejrzenia przedstawiłem. Wciąż uważam, że strzały ostrzegawcze
    generalnie będą o wiele słabiej słyszane przez motocyklistę niż kierowcę
    samochodu. Widoczność i percepcję wzrokową motocykliści także mają
    słabszą od kierowców z racji ułożenia ciała, kasku, mniejszej swobody
    ruchu ciała a często też brawury.

    > A jeśli twierdzisz, że to jest niemożliwe
    > (uważam, że nie masz racji)

    Proszę kategorycznie byś nie przekręcał moich słów. Stwierdziłem, że
    jest _prawdopodobne_, że nie zauważył lub nie usłyszał. Nie wszystko a
    konkretne (część wszystkich) sygnały. Uważam tak z konkretnego powodu -
    percepcja nie jest biologicznie przystosowana do osiąganych prędkości i
    przyśpieszeń. Uważam także za niewirygodne, że ten motocyklista a)
    zawrócił, b) ponownie przejechał przez blokowane rondo. Albo nie mamy
    wszystkich szczegółów, albo motocyklista zasługuje na nagrodę Darwina.
    Po prostu imho pozbawione sensu dla mnie jest to, że uciekinier zawrócił
    i przebijał się przez blokadę na terenie zabudowanym. W dodatku
    wjeżdzając pomiędzy blokadę a radiowóz, który go gonił - samemu wpakował
    się w okrążenie. Albo w jego własnym uznaniu nie był uciekinierem
    albo... nagroda!

    --
    pzdr, MiKeyCo